از یک نوار صوتی فاش شد:

هشدار به عناصر امنیتی سعودی قبل از انفجار دمام+صوت

دوشنبه 11 خرداد 1394 - 21:57

العالم - فعال عربستانی شبکه های اجتماعی معروف به "مجتهد" نوار صوتی بیانگر هشدار به عناصر امنیتی سعودی برای دور شدن از مکان حمله تروریستی به مسجد امام حسین (ع) در دمام را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، در این نوار صوتی اندکی قبل از آغاز حمله تروریستی جمعه گذشته به مسجد امام حسین (ع) در دمام به عناصر امنیتی سعودی هشدار داده می شود تا از مکان حادثه دور شوند.

این نوار صوتی بیانگر آن است که عناصر امنیتی در نزدیکی مکان انفجار العنود توقیف و تلفن همراه آنها مصادره شده است زیرا از طریق این گوشی ها اندکی قبل از انفجار به آنها هشدار داده شده بود که از مکان حادثه دور شوند.

بر اساس این نوار عناصر امنیتی که به آنها هشدار داده شده بود و تحت بازجویی قرار گرفتند، با دست پاچگی و عباراتی ضد و نقیض گفتند که پیام هشدار به دست آنها رسیده و به آنها هشدار داده شده است که به مکان انفجار نزدیک نشوند.

انفجار مسجد امام حسین (ع) دومین انفجار است که طی یک هفته گذشته، مساجد پیروان اهل بیت علیهم السلام را در منطقه الشرقیه در عربستان سعودی هدف قرار می دهد. جمعه گذشته نیز، یک تروریست انتحاری، خود را در مسجد امام علی علیه السلام در منطقه القدیح در استان القطیف منفجر کرد که این انفجار ده ها کشته و زخمی برجا گذاشت.

پربیننده ترین خبرها