بمباران مخفیگاههای داعش والنصره درسوریه

بمباران مخفیگاههای داعش والنصره درسوریه
سه شنبه 12 خرداد 1394 - 11:08

العالم - ارتش سوريه با حمله به مخفيگاه هاي گروه هاي تروريستي داعش و جبهه النصره در ريف دمشق و استان ادلب، دهها نفر از تروریست ها را كشته و يا زخمي كرد.

به گزارش روز سه شنبه پايگاه خبري شبكه العالم به نقل از خبرگزاري دولتي سوريه (سانا)، دهها نفر از تروريست هاي جبهه النصره در عمليات ويژه نيروي هوايي سوريه در اطراف فرودگاه ابوالضهور و مناطق خان شيخون، التمانعه، سرجه و سنجار در ريف ادلب كشته شدند.

يگان هاي ارتش شمار زيادي از تروريست ها را نيز در منطقه غوطه شرقي و دشت شمالي قلمون و منطقه الزبداني و اطراف منطقه سعسع در ريف دمشق كشتند. نيروي هوایي سوريه نيز مخفيگاه هاي تروريست هاي گروه داعش و جبهه النصره ار در دو منطقه ديرالزور و ريف ادلب هدف قرار داد.

جنگنده هاي سوريه ضربات شديدي به محل تجمع عناصر جبهه تروريستي النصره در ريف ادلب وارد كرده و دهها نفر از آنها را كشته يا زخمي كردند.

يك منبع نظامي سوريه گفت: نيروي هوايي محل تجمع تروريست هاي النصره را در مناطق الباره، معترم، بلشون، كفرميد و اطراف ناحيه سراقب در جنوب شرقي شهر ادلب هدف قرار داد.

وي افزود: دهها تروريست النصره نيز در عمليات ويژه نيروي هوايي سوريه و حمله به محل هاي تمركز آنها در اطراف فرودگاه ابوالضعور و شهر خان شيخون در 70 كيلومتري شهر ادلب و ناحيه التمانعه و مناطق سرجه و سنجار در ريف اين استان كشته شدند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها