جشن نیمه شعبان در کربلا +فیلم

چهارشنبه 13 خرداد 1394 - 19:15

العالم - شیعیان عراقی و سایر کشورهای جهان، بدون توجه به خطر داعش، برای گرامیداشت میلاد امام عصر (عج)، به زیارت کربلای معلی رفتند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، صدها هزار تن از مردم عراق و زائرانی از کشورهای عربی و اسلامی از جمله صدها نفر پای پیاده ، به کربلا شتافتند و در نیمه شعبان در بارگاه امام حسین (ع) و حضرت ابالفضل (س) مراسم مذهبی و جشن و سرور به پا کردند.

در این میان، برخی از زائران مرقد امام حسین (ع)، در گفت و گو با خبرنگار شبکه العالم در کربلا، با قدردانی از تدابیر شدید امنیتی که برای تامین امنیت زائران برقرار شده بود، برای سلامت و پیروزی بسیج مردمی عراق دعا کردند.

مسئولان امنیتی کربلای معلا، برای حفاظت از جان صدها هزار زائر، 22 هزار نیروی امنیت در شهر و راه ها و جاده های منتهی به کربلا، برقرار کردند.

"غانم الغانمی" فرماندۀ پلیس کربلا به خبرنگار شبکه العالم گفت: علاوه بر حمایت کامل از شهر، تا آن سوی مرزهای اداریِ حومه و اطراف کربلا را حفاظت کردیم. در داخل شهر نیز وجب به وجبِ کربلا، نیروی امنیتی مستقر کردیم.

در مقابل، زائران بارگاه امام حسین (ع) که با پذیرش خطر سفر به کربلا، جان خود را بر کف دست گرفته بودند، از این که توانسته بودند در کمال سلامت به زیارت بپردازند، از صمیم قلب برای ارتش عراق و بسیج مردمی دعا کردند و پیروزی فوری آن ها بر گروه تروریستی داعش را از خدا خواستند.


11:30- 3- TOK

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها