نشست همبستگی با ملت یمن در بیروت برگزار شد

پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 - 14:14

"تجمع عربی و اسلامی برای حمایت از گزینه مقاومت" در شهر بیروت پایتخت لبنان، نشست همبستگی با ملت یمن و یاری رساندن به آنها را با مشارکت گسترده نیروها و جریان های سیاسی لبنان و جهان عرب برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در بیروت، این نشست با عنوان " مقابله با حملات سعودی - آمریکایی" برگزار شد که شرکت کنندگان بر ضرورت تلاش جدی برای برملا کردن همه اقدامات نظامی و ضد بشری ماشین نظامی عربستان در یمن تاکید کردند.

شرکت کنندگان از کشورهای مختلف زیر پرچم گردهمایی عربی برای حمایت از گزینه جمع شدند و تنها هدف آنها تاکید بر این نکته بود که مردم یمن برای پیش بردن اهداف خود به همبستگی نیاز دارند.

"یحیی غدار"  دبیرکل تجمع عربی و اسلامی برای حمایت از گزینه مقاومت روز پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت : تاکید می کنیم که مردم یمن تنها نیستند و برادران واقعی درد و رنج آنها را حس می کنند و مشکل آنها، مشکل دیگران نیز به شمار می رود و مردم یمن به خاطر انتخاب گزینه مقاومت، هدف قرار گرفته اند.

وی افزود: این گزینه ما است. این گزینه واقعی و روشنی است  که در نهایت پیروز خواهد شد.

"اشرف بیومی " اندیشمند و پژوهشگر مصری نیز در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: مردم یمن زمانی که حس کنند که کشورهای دیگر با آنها همبستگی دارند، روحیه آنها تقویت می شود اما این اقدام در حد خود کافی نیست و ما باید برای برملا کردن اقدامات ضد بشری (آل سعود علیه ملت یمن) صدایمان را بلند کنیم .

"ابراهیم الدلیمی " نویسنده  یمنی نیز در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: پس ازتوکل بر خداوند متعال، امید ما به  قلم های آزاد و نویسندگان شرافتمندی است که باید از مظلومیت مردم یمن بنویسند و حملات عربستان را برای همه برملا کنند.

"بسام الهاشم " مسئول روابط با احزاب لبنان و گروههای فلسطینی نیز در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: باید تاکید کنم که مردم  یمن به رغم همه این رنجها پایدار بوده و با قدرت مبارزه می کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها