صهیونیستها هنوز به دنبال دلایل شکست خود هستند !

صهیونیستها هنوز به دنبال دلایل شکست خود هستند !
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 12:57

تلاش و جستجوی رژیم صهیونیستی برای شناسایی نقاط ضعف که به شکست مفتضحانه در جنگ 33 روزه منتهی شد،همچنان ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "اور هیلر" گزارشگر شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی درخصوص مانور گسترده نقطه تحول 15 که به مدت یک هفته در سراسر اراضی اشغالی فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: "این مانور از سوی نهاد امنیتی اسرائیل با در نظر داشتن شرایط جنگ همه جانبه برگزار شد. در این مانور دشمن تمامی اراضی اسرائیل را موشک باران می کند. این مانور ارتش را برای رویارویی با حملات هوایی و زمینی و دریایی دشمن آماده می کند."
وی افزود: "جبهه داخلی شهروندان اسرائیلی را برای شرایط جنگ آماده می کند. این مانور با برنامه ای از پیش تعیین شده و بدون ارتباط با شرایط منطقه برگزار می شود."
هیلر خاطرنشان کرد: "این مانور در اوایل تابستان با توجه به اینکه در این فصل تنش در منطقه افزایش می یابد برگزار می شود. این مانور پس از جنگ 2006 لبنان، به صورت سالانه برگزار می شود و هدف آن برطرف شدن نقاط ضعف ارتش در این جنگ است."
هیلر ادامه داد: "50% از شهروندان از این مانور استقبال کردند بعد از عملیات نظامی اخیر ارتش در غزه، مردم به اهمیت این مانور پی بردند."
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال گزارشی از بازدید نتانیاهو از پایگاه فرماندهی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی را پخش کرد.
"رون حولدای" شهردار تل آویو در این باره گفت: "در شرایط جنگ تل آویو-یافا هدف راهبردی دشمن است. لذا این مانور و آَشنایی شهروندان برای تعامل با شرایط جنگ راهکار مناسبی به ساکنان تل آویو عرضه می کند."
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "این پایگاه و مراکز مشابه آن همه جا ایجاد شده است. گزارشهای متعددی از وضعیت مناطق مختلف به این مراکز ارسال می شود."
سرتیپ "یونل ستریک" فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی گفت: "هدف ما هراساندن نیست بلکه آماده کردن است. آماده سازی مردم برای شرایط جنگ فضای تنفس راهبردی را برای اسرائیل در شرایط جنگ فراهم می کند."
 

پربیننده ترین خبرها