کشته شدن داعشی سعودی نزدیک مرز لبنان

کشته شدن داعشی سعودی نزدیک مرز لبنان
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 10:34

رزمندگان مقاومت اسلامی در ادامه عملیات علیه تروریست ها توانستند چندین نفر از آنها از جمله یکی از سرکردگان سعودی داعش را از پا درآورند.

به گزراش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از المنار، رزمندگان مقاومت دیروز (سه شنبه) حمله عناصر داعش را خنثی کردند و آنها را با شکست مواجه کردند.

عناصر مسلح از منطقه «الکهف» در شرق  منطقه «راس بعلبک» به مواضع نیروهای مقاومت در «السمرمر» و «المذبحه» در مناطق مرزی سوریه و لبنان حمله کردند که در نتیجه آن مقاومت مواضع و تجمع های عناصر مسلح را در شرق عرسال هدف حمله قرار داد که به کشته شدن برخی از آنها از جمله "ولید عبدالمحسن العمری" یکی از سرکرده های سعودی این گروه منجر شد.
در این خصوص منابع آگاه اعلام کردند که چند تن از سرکرده های داعش و القاعده در این عملیات در منطقه «راس بعبلک» کشته و یا زخمی شدند و چند دستگاه خودروی نظامی عناصر مسلح نیز منهدم شد.
نیروهای مقاومت عناصر مسلح داعش را در مناطق القاع و راس بعلبک تحت تعقیب قرار دادند و عناصر مسلح حتی نتوانستند اجساد افراد کشته شده خود را از میدان نبرد به عقب منتقل کنند و در نتیجه اجساد این تروریست ها به دست نیروهای مقاومت افتاد.

پربیننده ترین خبرها