نزدیک شدن ساعت صفر برای آزادسازی فلوجه

نزدیک شدن ساعت صفر برای آزادسازی فلوجه
پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 - 17:56

ساعت صفر برای آزادسازی فلوجه با اعلام تصمیم نخست وزیر عراق برای درخواست از اهالی شهر فلوجه به منظور خروج از این شهر، نزدیک می شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ملحق شدن نیروهای داوطلب که از چند محور از سمت شرق به داخل مرزهای الانبار پیشروی کرده اند، به نیروهای عراقی و آماده شدن دو گروه از اهالی الانبار و پیوستن آنان به نیروهای داوطلب برای مشارکت در عملیات، مقدمات آزادسازی شهر فلوجه از اشغال داعش را فراهم کرده است.

" هادی العامری" رئیس سازمان بدر و از فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی گفت که حیدر العبادی نخست وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور ، از همه اهالی این شهر درخواست کرده است به منظور پاکسازی این شهر از وجود تروریست ها از آن خارج شوند.

درهمین حال ، سرتیپ ستاد " قاسم المحمدی " فرمانده عملیات الانبار گفت که نیروهای ارتش و پلیس و نیروهای داوطلب با اجرای عملیاتی در شمال الخالدیه ، 12 تروریست داعشی از جمله "ابو ابراهيم " سرکرده نظامی داعش در الخالدیه و مسؤول اصلی کشته شدن ده ها شهروند بیگناه در الخالدیه و فلوجه را از پا درآوردند.

دراین حال ، " كريم النوری" سخنگوی رسانه ای نیروهای داوطلب مردمی در تایید این اظهارات گفت به شروع عملیات یورش به فلوجه و دادن مجوز ورود به این شهر از چهار محور با هدف نابودی تروریست های داعش و آزادسازی این شهر نزدیک می شویم.

وی گفت که نیروهای داوطلب درصدر نیروهایی هستند که برای آزادسازی فلوجه وارد عمل می شوند.

نیروهای عراقی آزادسازی مناطق شمال الانبار از لوث تروریست های داعش را تکمیل کرده اند، و با پیشروی در منطقه ناظم تقسیم الثرثار به نیروهای ارتش که ماموریت محافظت از مناطق الثرثار را برعهده دارند، ملحق شده اند.
مرکز اطلاع رسانی عراق به نقل از " هادی رزیج " اعلام کرد که اجساد 17 تروریست دراین منطقه پیدا شد.

رزیج هلاکت 30 تروریست داعشی در عملیات نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی و نیروهای عشایر در اطراف مناطق الکرمه و پل ژاپنی را تایید کرد.

نیروهای امنیتی عراق و نیروهای داوطلب مردمی ، دو پل مهم در شهر رمادی به نام " پل 18 " و " پل 25 " را تحت کنترل خود درآورده اند.

همچنین نیروهای پلیس فدرال عراق ، 6 تروریست را کشتند و دو خودروی آنان را منهدم و یکی دیگر را پنچر و چند تیربار و موشک ضد تانک را کشف و ضبط کردند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها