خنثی شدن نقشه داعش برای هدف قرار دادن بغداد در رمضان

خنثی شدن نقشه داعش برای هدف قرار دادن بغداد در رمضان
شنبه 23 خرداد 1394 - 14:50

نماینده آیت الله سیستانی از تلاش افسران اطلاعاتی که چند روز پیش خودروهای بمب گذاری شده را در کربلا شناسایی کردند، تمجید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ عبدالمهدی الکربلایی نماینده آیت الله سیستانی در کربلا در خطبه های نماز جمعه گفت: تلاش های سازمان های امنیتی و اطلاعاتی در روزهای گذشته به شناسایی تعدادی از خودروهای بمب گذاری شده ای منجر شد که داعش این خودروها را آماده کرده بود تا در ماه رمضان در بغداد منفجر کند.

وی از تلاش افسرانی که توانستند این خودروها را قبل از رسیدن به اهداف شان کشف و ضبط کنند و جان شهروندان را نجات دهند، تشکر و قدردانی کرد.

الکربلایی اظهار داشت این مساله نشان می دهد که باید تجهیزات فنی در اختیار سازمان های اطلاعاتی قرار گیرد تا به آن ها در شناسایی اقدامات تروریست ها در بمب گذاری خودروها کمک کند.

سومریه نیوز نوشت: وی در عین حال خواستار احتیاط و هوشیاری بیشتر (نیروهای امنیتی) شد تا داعش نتواند در بغداد و دیگر مناطق برای برهم زدن امنیت، عملیات تروریستی انجام دهد یا به برخی مناطق حمله کند.

در همین رابطه نماینده آیت الله سیستانی از پیروزی های ارتش، پلیس، داوطلبان و عشایر در بیجی و اطراف شهر الرمادی تمجید کرد.

بنابراین گزارش، نیروهای عراقی چهارشنبه گذشته 8 خودروی بمب گذاری شده را در ورودی شهر کربلا کشف و ضبط کردند. رانندگان این خودروها که بازداشت شدند قصد داشتند خودروها را وارد این شهر کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها