برکناری افسران آمریکایی استقلال‌طلب

برکناری افسران آمریکایی استقلال‌طلب
شنبه 30 خرداد 1394 - 18:44

مقامات شهر آنیستون در ایالت آلابامای آمریکا تاکید کردند که در پی برملاشدن ارتباط دو افسر پلیس با یک گروه آمریکایی که خواهان استقلال ایالات جنوب کشور هستند، یکی از آنها برکنار و دیگری بازنشسته شده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این اقدام پس از صدور گزارشی از سوی مرکز حقوقی "فقر جنوبی" صورت گرفت؛ این مرکز که مقرش در آلاباماست، مشخصا به سخنرانی ستوان جاش دوگریل در پلیس آنیستون و حضور ستوان واین براون در کنگره "انجمن گروه جنوب" در سال 2013 پرداخته است.

برکناری این دو افسر پس از "کشتار چارلستون" در کلیسایی در شهر چارلستون در ایالت ساوث کارولینا صورت گرفت، شهری که مقامات آن بار دیگر خواهان برداشته شدن پرچم کنفدرالی از ساختمان مرکزی ایالت و دیگر مناطق آن شدند.

فون ستیوارت شهردار آنیستون در بیانیه ای تاکید کرد که از ادعاهایی که علیه دو افسر پلیس انیستون مطرح گردیده، شوکه شده است.

وی گفت: آنیستون از زمان حمله نژادپرستان به یک اتوبوس در سال 1961 تاکنون، راهی طولانی پشت سرگذاشته است. ما به پیشروی خود ادامه می دهیم. مطمئن باشید که من برای اطلاع از واقعیت امر تلاش خواهم کرد. آنیستون در برابر نژادپرستی و نفرت پراکنی مسامحه نخواهد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها