آخرین خبرها از عملیات "فجر الکرمه" در عراق

آخرین خبرها از عملیات
دوشنبه 1 تير 1394 - 15:22

نیروهای عراقی در چارچوب عملیات "فجر الکرمه" شماری از تروریست ها را از پا درآوردند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، فرماندهی عملیات مشترک عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای فرماندهی عملیات بغداد در چارچوب عملیات "فجر الکرمه" با مشارکت نیروهای پلیس مرکزی، داوطلبان مردمی و افراد عشایر و پشتیبانی هواپیماهای ارتش، نیروی هوایی و هواپیماهای ائتلاف بین المللی و با هماهنگی فرماندهی عملیات الانبار، به پاکسازی منطقه الکرمه و مناطق اطراف آن ادامه دادند.

در این عملیات پنج تروریست کشته شدند و یک خودرو آنان نیز منهدم شد و سرنشینان آن کشته شدند. همچنین مخفیگاه تروریست ها با یک دستگاه تانکر نفت بمب گذاری شده حامل حدود 500 کیلوگرم مواد منفجره منهدم شد.

در عملیات نظامی نیروهای امنیتی در منطقه الغریباویین نیز یک تروریست کشته شد.

فرماندهی عملیات الانبار با استفاده از تیپ واکنش سریع، دو خودرو را در منطقه حصیبه الشرقیه و تل الشیخ مسعود منهدم کردند و سرنشینان این دو خودرو کشته شدند.

فرماندهی نیروی هوایی عراق نیز 17 پرواز در مناطق مختلف از جمله 8 پرواز برای حمل و نقل، 2 پرواز شناسایی و 4 پرواز برای شلیک موشک و هدف قرار دادن مواضع تروریست ها انجام داد.

هواپیماهای ائتلاف بین المللی نیز 18 پرواز در مناطق مختلف عراق از جمله الرطبه، الجبه، الشرقاط، تلعفر، بیجی، الرمادی، فلوجه، سنجار و موصل انجام دادند.

در این حملات 23 تروریست کشته شدند و تعدادی از خودروهای تروریست ها نیز منهدم شد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها