چرا تروریست‌ها برای "باشکوی" سر و دست می‌شکنند؟

دوشنبه 1 تير 1394 - 22:47

حومه حلب، (العالم) – ارتش سوریه در چارچوب عملیات خود در حومه حلب بر منطقه جمعیت باشکوی در شمال این شهر سیطره یافتند که به دلیل تامین امنیت راه‌های امدادرسانی برای نیروهای ارتش، اقدامی راهبردی به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار العالم از سوریه، ارتش سوریه کنترل مجتمع های مسکونی در منطقه باشکوی همجوار با روستای باشکوی را در یک عملیات برق آسا و بعد از وارد آوردن خسارات جانی و مالی فراوان به تروریست ها به دست گرفت.

عصام الشهابی تحلیل گر سیاسی در گفت وگو با خبرنگار العالم در این باره گفت: سیطره ارتش سوریه بر منطقه باشکوی باعث تامین امنیت راههای امدادرسانی به ارتش و قطع راه امدادرسانی به تروریست ها شد به ویژه آن که این منطقه در آینده اتاق عملیات ارتش سوریه برای آزادسازی همه روستاهای حومه شمالی تا مرزهای ترکیه خواهد بود.

اجساد پراکنده تروریست ها حاکی از شدت درگیری هاست که ارتش سوریه از آتش سنگین برای فراری دادن تروریست ها استفاده کرده اند و باعث شده که تعداد زیادی از آنها کشته و شمار زیادی از تروریست ها نیز با جای گذاردن تجهیزات خود، متواری شدند.

الشهابی افزود: دفاع ارتش سوریه از شهر حلب، مبارزه با گروههای تروریستی، حمایت لجستیکی و معنوی که ارتش از نیروهای پشتیبان دریافت می کند و نیز پایداری اسطوره ای مردم حلب مانع سقوط این شهر تاریخی شد و همه توطئه ها برای ورود تروریست ها به آن خنثی گردید.

بر اساس گزارش خبرنگار العالم، ارتش سوریه یک بار دیگر اثبات کرد که می تواند از مرحله دفاع به مرحله هجوم وارد شود و با این اقدام شجاعانه به باقی مانده های گروه موسوم به جیش الفتح در شهر حلب هشدار داد که اگر باز به سمت باشکوی بیایند از ارتش شکست خواهند خورد.

پربیننده ترین خبرها