شیوه های ابداعی داعش برای اعدام قربانیان/ فیلم +عکس

سه شنبه 2 تير 1394 - 17:53

العالم - تروریست های داعش برای از میان برداشتن قربانیان خود در شهرهای اشغال شده عراق شیوه های جدید و وحشتناکی ابداع کرده اند.

به گزارش  پایگاه خبری شبکه العالم عناصر گروه داعش که در ماههای ابتدایی تسلط بر مناطقی از سوریه و عراق ، شیوه سربریدن ، شلیک مستقیم گلوله به مغز، به صلیب کشیدن، پرتاب از بلندی، قطع اعضای بدن ، کشیدن با خودرو و آویزان کردن تا سرحد مرگ  را در اعدام مخالفان خود به کار می بستند ، به تدریج به شیوه های وحشتناک و غیر انسانی دیگری هم متوسل شده اند.

سوزاندن در آتش از روش های دیگر تروریست ها بود که در ماههای گذشته به کار گرفته شد و اکنون در تازه ترین عکس ها و ویدئو های منتشر شده توسط داعش، غرق کردن در آب، نشاندن قربانیان در خودرو سواری و سپس انفجار خودرو با گلوله آرپی جی و انفجار و قطع سر و سایر اعضای بدن با گردن بندها ی انفجاری نیز به نمایش گذاشته شده است.

گروه تروریستی داعش ساخته سرویسهای اطلاعاتی آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی است که نطفه آن در سال 2003 توسط آمریکا در عراق بسته شد. و ابوبکر بغدادی سرکرده این گروه تروریستی در زندان بوکای عراق زیر نظر آمریکایی ها بود. به عقیده کارشناسان با توجه به اقدامات وحشیانه این گروه تروریستی، هدف اصلی آن ضربه زدن به مسلمانان و تخریب چهره اسلام، و ایجاد بحران و ناامنی مستمر در کل منطقه خاورمیانه است.

عکس های زیر بخش هایی از جنایت های تازه داعشی ها در این زمینه را نشان می دهد. پایگاه خبری العالم به دلیل دلخراش بودن صحنه هایی از فیلم فقط بخش هایی از آن را در سایت قرارداده است.

 

 
 

 

 

 
 
 
 

جدیدترین شیوه جدید اعدام قربانیان داعش در موصل+عکس و فیلم

 

جدیدترین شیوه جدید اعدام قربانیان داعش در موصل+عکس و فیلم

 در یکی از روش های اعدام ، قربانیان در یک فضای بیابانی، با دستهای بسته بر زمین ‌نشانده می شوند، گردنهای آنها را با گردن بندهای انفجاری به یکدیگر وصل شده، سپس گردن بندها یک به یک منفجر می شود.

 

جدیدترین شیوه جدید اعدام قربانیان داعش در موصل+عکس و فیلم

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها