پای داعش به حرم کعبه نیز باز شد!!

پای داعش به  حرم کعبه  نیز باز شد!!
چهارشنبه 3 تير 1394 - 17:41

پایگاه خبری اخبار الساعه امارات روز چهارشنبه عکسی را از نوشته ای در حرم کعبه همراه با پرچم گروه تروریستی داعش منتشر کرد که روی آن نوشته شده بود: امیر ما ابابکر، منبر حرم منتظر توست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از ایرنا ،  این عکس بطور متواتر در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک بین مردم عربستان و دیگر کشورهای عربی دست به دست می شود.

براساس این گزارش ، یکی از اعضای گروه تروریستی داعش این دست نوشته که منقش به پرچم داعش است را از پشت بام رواق های اطراف کعبه به روشی ماهرانه در دستان خود نگهداشته و از آن عکسبرداری کرده است.

این اولین عکس تهدید آمیز داعش است که بصورت ماهرانه و تهدید آمیز در حرم کعبه گرفته شده و بین مردم دست به دست می شود.


اخبار الساعه همچنین نوشته است: این در حالی است که سازمان عدل و توسعه امم در گزارشی درباره خطرات تروریست بین الملل و خطر گروه تروریستی داعش برای مردم جهان و بخصوص منطقه خاورمیانه، اخیرا اعلام کرد که گروه تروریستی داعش دست پرورده آل سعود است.

عربستان سعودی، امارات و قطر همراه با دولت آمریکا کشورهایی هستند که گروه های تروریستی از جمله القاعده و داعش را مورد حمایت مالی، تسلیحاتی و معنوی خود قرار داده و می دهند.

هم اکنون نیز هواپیماهای عربستانی که در قالب ائتلاف با 9 کشور عربی تاسیسات حیاتی یمن را مورد حمله قرار می دهند، برای گروه القاعده که برخی شهرهای یمن را در سیطره خود داشته و به اقدامات تروریستی علیه مردم یمن می پردازند از طریق هوا اسلحه ارسال می کنند.


رژیم آل سعود از ششم فروردین گذشته با همراهی کشورهای ائتلاف و آمریکا تجاوز به مردم یمن را با هدف بازگردان منصورهادی رییس جمهور مستعفی و فراری آغاز کرد، اما پس از گذشت سه ماه تاکنون به اهداف خود دست نیافته و جنبش مردمی انصارالله با در اختیار داشتن 80 درصد شهرهای یمن به خوبی امور این کشور را اداره می کنند.


منصورهادی نیز که از راه دور و در عربستان به تشکیل حکومتی خیالی دست زده همواره از جنایات آل سعود علیه مردمش حمایت کرده و حتی بر اطرافیان خود نیز تسلط سیاسی ندارد.
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها