پشت پرده سفر پسر پادشاه عربستان به فرانسه

پشت پرده سفر پسر پادشاه عربستان به فرانسه
پنج‌شنبه 4 تير 1394 - 22:53

یک فعال عربستانی به نام "مجتهد" تأکید کرد، "محمد بن سلمان" پسر پادشاه و جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان پس از سفر به روسیه و فرانسه، در حال گرفتن جای "محمد بن نایف" ولیعهد اول این کشور است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مجتهد" که به دلیل افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان، شهرت و هواداران بسیاری را کسب کرده است، اینبار در تویتر خود نوشت: پس از سفرهای اخیر محمد بن سلمان به روسیه و فرانسه، مقدمات سفر وی به آلمان، انگلیس، چین و احتمالا اسپانیا در حال فراهم شدن است، تا بدین وسیله اثبات کند که وی نماینده ملک سلمان است نه محمد بن نایف.
وی افزود: بن سلمان با استفاده از موقعیت پدرش توانست به راحتی بن نایف را کنار بگذارد، و این امر باعث تقویت احتمال صحت گمان ها درباره تلاش بن سلمان برای برکناری بن نایف و رسیدن به پست ولیعهد اولی در موقعیت کنونی یا در آینده شد.
مجتهد خاطر نشان کرد: محمد بن نایف با وجود زیرکی و پلیدی اش، در مقابل قدرت گیری بن سلمان، کاملا دست بسته است؛ و با وجود اینکه تقریبا اطمینان دارد از منصبش برکنار می شود، اما به دلیل اینکه مانند اسیری در قبضه بن سلمان است، قادر به انجام هیچ اقدامی نیست.

پربیننده ترین خبرها