"انفجار کویت، بهای سکوت در قبال تروریسم بود"

شنبه 6 تير 1394 - 21:43

العالم - نماینده پارلمان کویت ضمن هشدار درباره پیامدهای انفجار تروریستی روز گذشته مسجد امام صادق (ع) این کشور، گفت: انتظار می‌رود عملیات تروریستی در کویت یا دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس ادامه یابد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "عبدالحمید دشتی" نماینده پارلمان کویت در گفت وگوی تلفنی با تلویزیون سوریه، هشدار داد که هسته های پنهان داعشی، ایجاد شده توسط صهیونیست ها در کویت برای ارتکاب جرم و جنایت در کشورهای حوزه خلیج فارس، به اقدامات تروریستی خود ادامه خواهند داد.

وی گفت: احتمال ادامه این قبیل اقدامات تروریستی وجود دارد زیرا این تروریست ها که شستشوی مغزی داده شده اند، در سوریه و عراق جنایت می کنند و کویت و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس نیز از دست آنها در امان نخواهند بود.

دشتی افزود: وقتی به تروریسم صهیونسیتی اجازه دادیم که با پوشش اسلامی در سوریه یا عراق دست به تحرک بزند، در حقیقت اجازه داده ایم که خون امت ما را مباح شمرده و بی تردید ما کویتی ها هم به عنوان جزئی از این امت، بهای آن را خواهیم پرداخت.

نماینده پارلمان کویت در پایان تصریح کرد: ما باید با جلوگیری از حمله تروریست ها به ملت و کشور متمدن سوریه، امنیت خود را نیز تضمین می کردیم، اما وقتی در قبال جرم و جنایت ترورست ها در سوریه، عراق، مصر و یمن سکوت کردیم، پس امری کاملا طبیعی است که خودمان نیز به عنوان بخشی از امت اسلام بهای آن را بپردازیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها