عملیات ارتش سوریه در درعا ادامه دارد

عملیات ارتش سوریه در درعا ادامه دارد
يکشنبه 7 تير 1394 - 20:04

ارتش سوریه به عملیات در استان درعا (با مرکزیت شهر درعا) در جنوب این کشور ادامه می دهد و با درگیر شدن با گروه های تروریستی مانع پیشروی آنها می شود.

خبرنگار شبکه العالم روز یکشنبه از سوریه گزارش داد، ارتش اخیراً عملیاتی برنامه ریزی شده را در منطقه الصوامع در جنوب شرق درعا اجرا کرد و با حمله هوایی توانست محل تجمع تعدادی از سرکردگان گروه های تروریستی را منهدم کند که در این حمله تعداد زیادی از تروریست ها کشته شدند . 
ارتش سوریه همچنین 7 تروریست جبهه النصره را در منطقه الیادوده در حومه جنوب غربی شهر درعا از پا درآورد و 3 دستگاه خودروی حامل تیربار آنها را منهدم کرد و چند موضع دیگر این گروه تروریستی را نیز در منطقه نصیب در مرز سوریه با اردن منهدم کرد منطقه ای که گذرگاه تروریست ها از اردن به خاک سوریه است . 
ارتش سوریه همچنین در منطقه النعیمه در مرز سوریه با اردن که محل نفوذ تروریست ها است، یک خودروی زرهی و یک سکوی پرتاب موشک را منهدم کرد و چند تروریست را از پا درآورد.

بقیه تروریست ها پس از حملات ارتش سوریه از منطقه النعیمه عقب نشینی کردند . 
ارتش سوریه در مناطق درعا البلد ، صلت ، تل شهاب ، المنشیه ، طریق السد بصر الحریر ، الصوره و نصیب نیز همچنان به عملیات ادامه می دهد و تا کنون خسارتهای قابل توجهی را به تروریستها وارد کرده است. 
اراضی منطقه "الجراجیر" در مرز سوریه با لبنان نیز همچنان صحنه عملیات ارتش سوریه است و نیروهای سوری توانستند چند موضع تروریست ها را در منطقه "وادی الدیب" منهدم کنند و چند گذرگاه را که منتهی به شهر عرسال لبنان می شود ، به کنترل خود دربیاورند .
درگیری کمیته های کُرد مردمی سوریه با داعش در شهر عین العرب نیز همچنان به صورت ناپیوسته ادامه دارد، و گزارشها حاکیست که کُردها پیشروی خود به سوی شهر الرقه را متوقف کرده اند و هم اکنون مشغول پاکسازی چند منطقه شهر عین العرب از تروریست های داعش هستند .

 

پربیننده ترین خبرها