جمله امیر کویت تابلو شد + عکس

جمله امیر کویت تابلو شد + عکس
دوشنبه 8 تير 1394 - 22:58

العالم ـ این روزها در خیابان‌های کویت تابلوهای تبلیغاتی بزرگی دیده می شود که با لهجه عامیانه کویتی، بر روی آنها عبارت "اینها فرزندان من هستند" نوشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "اینها فرزندان من هستند" (هذولا عیالی)؛ نخستین جمله شیخ صباح الاحمد الصباح امیر کویت هنگام حضور در مسجد امام صادق(ع) در منطقه الصوابر پس از وقوع انفجار روز جمعه گذشته بود.

امیر کویت از نخستین کسانی بود که به فاصله کمتر از یک ساعت به محل حادثه رفت تا از وضعیت قربانیان مطلع شود و به خانواده های آنان تسلیت بگوید؛ و رسانه های محلی نقل کردند که وی در جمع حاضران گفت: "اینها فرزندان من هستند".

شهروندان کویتی از تابلوهای تبلیغاتی در خیابانهای کشور که عبارت مذکور بر روی آنها نوشته شده است، عکس گرفته و در حساب های خود در شبکه های ارتباط اجتماعی منتشر کردند و در ذیل این عکسها، اظهارنظرهایی از قبیل " تو هم پدر ما هستی" نوشتند.

عبارت امیر کویت، استقبال گسترده کویتی ها را در پی داشت و به سرعت هشتگی تحت همین نام در شبکه های ارتباط اجتماعی ایجاد شد.

فعالان شبکه های ارتباط اجتماعی این جمله فی البداهه امیر کویت را که در آن شرایط بحرانی گفته شد، موجب تحکیم وحدت ملی کشور دانستند که می تواند شبح وقوع در بحران مذهبی را از این کشور دور نگه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها