کیکهای آمریکایی با پرچم داعش + عکس

کیکهای آمریکایی با پرچم داعش + عکس
چهارشنبه 10 تير 1394 - 13:51

یکی از فروشگاه زنجیره ای بزرگ آمریکا، به دلیل فروش کیکهایی با پرچم داعش در یکی از شعبه‌های خود، عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ماجرای پختن کیکهای داعشی در آمریکا از آنجا آغاز شد که مردی از یکی از فروشگاه‌ها درخواست کرد کیکی را با پرچم کنفدرال که نشانه جنگهای داخلی و اختلافات شمال و جنوب ایالات متحده آمریکا است، برای او تهیه کند. وی همچنین درخواست کرد که برای اشاره به حادثه اخیر در کلیسای چارلستون و کشته شدن 17 سیاهپوست آمریکایی به دست یک سفیدپوست، روی این کیک عبارتی درباره نژادپرستی نوشته شود.
کارکنان آن فروشگاه پس از بحث و جدل درباره آن پرچم که نماد تفرقه و اختلاف شمال و جنوب آمریکا است، با پختن چنین کیکی مخالفت کردند به همین دلیل آن مرد درخواست کرد که به جای آن پرچم داعش را روی کیک ترسیم کنند.
شرکت "وال مارت" با اعلام عذرخواهی، مدعی شد که یکی از کارکنان فروشگاه در یکی از شعبه های محلی این شرکت معنای آن تصویر (پرچم داعش) را نمی دانست و به همین دلیل آن اشتباه را مرتکب شد.
این شرکت تولید هرگونه کالا با نشان پرچم کنفدرال را ممنوع کرده است.

گروه تروریستی داعش ساخته سرویسهای اطلاعاتی آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی است که نطفه آن در سال 2003 توسط آمریکا در عراق بسته شد. ابوبکر بغدادی سرکرده این گروه تروریستی و شمار دیگری از سرکردگان ارشد این گروه در زندان بوکای عراق زیر نظر آمریکایی ها بودند و آمریکا آنان را پس از مدتی آزاد کرد. به عقیده کارشناسان با توجه به اقدامات وحشیانه این گروه تروریستی، هدف اصلی آن ضربه زدن به مسلمانان و تخریب چهره اسلام، و ایجاد بحران و ناامنی مستمر در کل منطقه خاورمیانه است.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها