ارتش عراق درآستانه پاکسازی پالایشگاه بیجی+فیلم

ارتش عراق درآستانه پاکسازی پالایشگاه بیجی+فیلم
جمعه 12 تير 1394 - 22:31

نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق پس از آزادسازی شهر بیجی همچنان به سوی پالایشگاه نفتی این شهر پیشروی می کنند و از همه سمت این پالایشگاه را محاصره کرده اند .

وسام التمیمی خبرنگار شبکه خبری العالم که ارتش عراق را در عملیات پاکسازی پالایشگاه بیجی همراهی می کند، گفت: نیروهای ارتش و بسیج مردمی از شمال شهر بیجی به سوی پالایشگاه پیش می روند و درپی پاکسازی این پالایشگاه از تروریست های داعش هستند و همچنان در اطراف آن با تروریست ها درگیرند .

"قاسم مصلح" یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق امروز جمعه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: تروریست های داعشی پالایشگاه نفتی بیجی را محاصره کرده بودند که ارتش و بسیج مردمی محاصره آن را شکستند.

مصلح گفت: پیروزی های استان صلاح الدین حاصل همکاری ارتش ، بسیج مردمی و پلیس است. 

خبرنگار العالم گفت: ارتش و بسیج مردمی چند منطقه ای را که عناصر داعش در آن مستقر هستند، پاکسازی می کنند و به خوبی پیش می روند و تاکنون شهر بیجی را به کنترل کامل خود درآورده اند و فقط چند منطقه تحت تصرف داعشی ها است.

گروه تروریستی داعش، شهر بیجی و مناطق اطراف آن را خط دفاعی مقدم خود می داند و ارتش و بسیج مردمی با بازپس گیری این شهر، بیش از پیش به شهر موصل مقر اصلی این گروه تروریستی و تکفیری نزدیک شده اند . 


07.03          FA

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها