حماس به داعش در غزه فرصت نمی‌دهد

حماس به داعش در غزه فرصت نمی‌دهد
يکشنبه 14 تير 1394 - 13:37

تحلیلگران فلسطینی اشغال غزه توسط گروه تروریستی داعش یا هر گروه افراطی دیگری را بعید دانستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ناظران و تحلیلگران فلسطینی با اشاره به "مشت امنیتی" محکم حماس در غزه تاکید کردند، اشغال این منطقه توسط گروه تروریستی داعش یا هر گروه افراطی دیگری بعید است.
ناظران فلسطینی در گفت وگو با خبرگزاری "آناتولی" گفتند: جنبش حماس همچنان زمامدار امور در غزه است و کنترل اوضاع امنیتی و داخلی را در درازمدت به دست خواهد داشت.
شایان ذکر است گروه تروریستی داعش اخیرا با انتشار فیلمی، حکومت حماس بر غزه را به علت آنچه که آن را عدم اجرای شریعت در غزه و اعمال فشار امنیتی بر هواداران داعش نامید، تهدید به براندازی کرد.
در این نوار که روز سه شنبه گذشته در سایتهای وابسته به داعش منتشر شد، تعدادی از تروریستهای داعش، حماس را به حمله به غزه و انضمام آن به مناطق تحت اشغال خود تهدید کردند.
یکی از این افراد که نقاب به چهره داشت با سرکش خواندن حماس خطاب به آنها گفت: "شما را مثل کف از سر راه برمی داریم و شریعت را بر غزه حاکم می کنیم... وهمان کاری که با اردوگاه یرموک کردیم با غزه می کنیم."
داعش در آوریل گذشته نیز با حمله به اردوگاه آوارگان فلسطینی در یرموک سوریه، قسمتهای وسیعی از آن را اشغال کرد. اما عناصر این گروه تروریستی بعد در برابر مقاومت گروه های مردمی و حملات ارتش سوریه مجبور به عقب نشینی از آنجا شدند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها