همایش "قدس قبله جهاد و آزادی" در دمشق + فیلم

سه شنبه 16 تير 1394 - 23:08

فلسطین(العالم) – نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین با نزدیک شدن روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، تاکید کرد که قدس نیازمند حمایت گسترده عربی و اسلامی برای تقویت پایداری اهالی آن است.

"احمد ابو حلبیه" روز سه شنبه در گفت و گو با شبکه خبری "العالم" اظهار داشت: طبق برآوردهای کارشناسان، اهالی قدس نیازمند حد اقل نیم میلیارد دلار کمک مالی هستند و در وحله بعد نیازمند کمک های تبلیغاتی در سطوح دیداری، نوشتاری در شبکه های اجتماعی برای پایداری در برابر رژیم صهیونیستی هستند.

"خضر حبیب" از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به نقش بارز ایران در زمینه حمایت از فلسطین به ویژه قدس از همه کشورهای عربی و اسلامی حمایت از فلسطین و مقاومت به عنوان نوک پیکان مبارزه امت اسلامی در برابر طرح های رژیم صهیونیستی را خواستار شد.  
همایش "قدس قبله جهاد و آزادی" توسط کمیته مردمی عربی سوریه، اتحادیه نویسندگان عرب، جمعیت دوستی فلسطین ـ ایران و با شرکت شخصیت های سیاسی، اطلاع رسانی و رهبران گروه های فلسطینی در پایتخت کشور سوریه برگزار شد.  
شرکت کنندگان در همایش احیای روز جهانی قدس، تلاش برای آزاد سازی قدس و فلسطین، حمایت از مظلومیت مردم فلسطین، دفاع از مقدسات، مقابله با تروریسم و طرح های صهیونیستی ـ آمریکایی در منطقه را ضروری دانسته و نسبت به انحراف امت اسلامی از مساله فلسطین هشدار دادند.

پربیننده ترین خبرها