عناصر داعش در حومه لاذقیه چگونه شکار می‌شوند

چهارشنبه 17 تير 1394 - 22:47

حومه لاذقية (العالم)- ارتش سوریه با ادامه حملات خود علیه مواضع تروریست ها در طول جبهه حومه شمالی لاذقیه، بیش از 150 تن از آنها را کشت و یا زخمی کرد و مواضع آنان در حومه حماه و ادلب را هدف قرار داد.

خبرنگار شبکه العالم از حومه شمالی لاذقیه گزارش داد، این منطقه شاهد تحولات سریعی است .
ارتش سوریه به صورت همزمان حملاتی علیه استحکامات گروههای تروریستی در حومه حماه و ادلب آغاز کرده تا فشار نظامی ار از روستاهای تازه آزاد شده ی دشت الغاب بکاهد.
یک سرباز سوری در گفت و گو با خبرنگار العالم تأکید کرد: ارتش سوریه تحرکات گروههای تروریستی را در تمامی راهها تحت نظر دارد و برای جلوگیری از فعالیت آنها در آمادگی کامل به سر می برد.
یک سرباز دیگر گفت: نیروهای دفاع ملی در خط مقدم می جنگند، و وظیفه آنها رصد تحرکات تروریست ها و دادن گرا به تک تیراندازان برای هدف قرار دادن تروریست ها است.
یکی از نیروهای دفاع ملی نیز گفت که وظیفه آنها رصد گروههای تروریست و تبادل آتش با آنهاست.
دقت تیراندازی با ابزارهای مختلف جنگی مانند توپ ها و تانک ها بارزترین مشخصه عملیات ارتش سوریه و هم پیمان هایش در جبهه حومه لاذقیه است.
شنود ارتباطات و مکالمات تروریست ها نشان می دهد که آنها در محورهای دورین، سلمی و کنسبا دائما در حال درخواست کمک از ترکیه هستند.
یک سرباز سوری در گفت و گو با خبرنگار العالم اظهار داشت: اغلب کشته شدگان تروریست ها، از حزب ترکمنستانی و یا از عناصر ابوالیمان چچنی هستند.
درگیری های ارتش سوریه در جبهه  شمالی لاذقیه از نظر اهمیت از مناطق حضور تروریست ها گذشته و باعث تشکیل یک پایگاه پشتیبانی آتش برای عملیات ارتش در حومه ادلب و حماه شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها