مرجع عراقی: این کار غربی‌ها را حیوانات هم انجام نمی‌دهند

مرجع عراقی: این کار غربی‌ها را حیوانات هم انجام نمی‌دهند
پنج‌شنبه 18 تير 1394 - 23:02

یکی از مراجع تقلید عراق، حکم دیوان عالی فدرال امریکا مبنی بر آزاد بودن ازدواج همجنس‌بازان را تنزل به مرتبه حیوانی و حتی پست‌تر از آن توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، آیت الله شيخ محمد يعقوبي با استناد به آیه ای شریف از قران کریم که می فرماید: {إِنْ هُمْ إِلَّا كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبِيلًا- آنان همچون حیوانات، بلکه پست تر از آنهایند} گفت: ازدواج همجنس گرایان، بر خلاف فطرت انسانی و قوانین هستی است، زیرا قانون هستی مبتنی بر ازدواج زن و مرد و اتحاد سلب و ایجاب است و هیچگاه در میان حیوانات هم دیده نشده که نری به سمت نری دیگر یا ماده ای به سمت ماده دیگر گرایش داشته باشد.

این مرجع تقلید طی بیاناتی در جمع تعدادی زیادی از مردم که برای عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی علیه السلام در دفتر ایشان حاضر شده بودند، از خشنودی اوباما در قبال صدور این حکم ابراز شگفتی کرد.

وی نسبت دادن صدور چنین حکمی را به آزادیهای شخصی رد کرد و گفت: آزادی به معنای هرج و مرج و پشت پا زدن به قوانین عقل نیست. کسی که مبتلا به یک بیماری مسری خطرناک است اجازه ندارد آزادنه و هر گونه که دوست دارد وارد اجتماع شود و دیگران را هم مبتلا کند، بلکه او را در قرنطینه نگه می دارند تا درمان شود. با بیماری های جسمی این گونه رفتار می شود چه رسد به کسانی که بیماری روحی و اخلاقی دارند، چرا که این بیماریها به مراتب کشنده تر است.

ایشان در تحلیل برخی مسائل (شایع در غرب) آنها را نمادی از حماقت غرب و برخورد دور از منطق آن با این قبیل مسائل دانست و در عین حال با اشاره به سهم دانشمندان غربی در رشد و پیشرفت تکنولوژی و ساخت تمدن انسانی، خواستار استفاده از دستاوردهای مثبت غرب بدون آلوده شدن به حماقتها و انحطاط اخلاقی آن شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها