5هزار نظامی صهیونیست برای ممانعت از روز قدس

5هزار نظامی صهیونیست برای ممانعت از روز قدس
جمعه 19 تير 1394 - 17:57

قدس اشغالی (العالم) – "رییس تجمع ملی مبارزه با دیوار حائل و شهرک سازی" گفت: هدف از رویدادهای منطقه، حذف مساله فلسطین و قدس از صحنه است.

"اسماعیل الخطیب" روز جمعه در گفت و گو با شبکه خبری "العالم" افزود: اشغالگران صهیونیست با استقرار بیش از 5 هزار سرباز و پلیس در شهر قدس اشغالی و ایجاد پست های بازرسی برای جلوگیری از ورود اهالی قدس به مسجد الاقصی، تدابیر شدید امنیتی اعمال کرده اند. 
"رییس تجمع ملی مبارزه با دیوار حائل و شهرک سازی" ادامه داد: مسجد الاقصی امروز غمگین است، روز جهانی قدس امسال در سایه تشدید محاصره و بازداشت برگزار شد، چون روز گذشته بسیاری از اعضای مقاومت مردمی شهر قدس بازداشت شدند تا قادر به شرکت در این مراسم که در پاسخ به ندای حضرت امام خمینی (قدس سره) برگزار شد، نباشند.
الخطیب از مردم فلسطین شرکت در راهپیمایی و تحصن به منظور حمایت از قدس، مسجد الاقصی و مساله فلسطین را خواستار شد و تصریح کرد، به علت محاصره شدید شهرقدس، راهپیمایی برگزار نمی شود بلکه نشست ها و همایش هایی به مناسبت روز جهانی قدس در این شهر برگزار خواهد شد.
وی بر ضرورت شرکت امت عربی و اسلامی در راهپیمایی های روز جهانی قدس تاکید کرد و افزود: همه باید در این روز عظیم از طریق سازمان های بین المللی و اسلامی به منظور یاری شهر اشغالی قدس و مسجد الاقصی تلاش کنند.
"رییس تجمع ملی مبارزه با دیوار حائل و شهرک سازی" ابراز امیدواری کرد، جهان عرب که گرفتار قتل، تروریسم و بمباران زنان و کودکان بی گناه است، ندای ما را بشنود که می گوییم خونریزی در این ماه با فضیلت و قتل کودکان را متوقف کنید و بیایید تا به عنوان امت عربی ـ اسلامی متحد شویم و در روز قدس وحدت عربی و اسلامی را برای مقابله با اشغالگران و آزاد سازی قدس به نمایش بگذاریم.

پربیننده ترین خبرها