نزدیک شدن ساعت صفر برای آزادسازی فلوجه

نزدیک شدن ساعت صفر برای آزادسازی فلوجه
يکشنبه 21 تير 1394 - 14:50

با نزدیک شدن ساعت صفر برای آغاز عملیات آزاد سازی فلوجه، عناصر داعش نیز تصمیم دارند از اهالی این شهر به عنوان سپر انسانی استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "صفا التمیمی" از فرماندهان گردان های صلح اعلام کرد که تدابیر لازم برای ورود نیروهای بسیج مردمی به شهرستان فلوجه و آزادسازی آن از دست گروه تروریستی داعش اتخاذ شده است.
التمیمی به شبکه عراقی سومریه نیوز گفت، نیروهای ارتش و بسیج مردمی اکنون در حال جمع آوری اطلاعات از مناطق پیرامون فلوجه هستند، و اکنون این شهر از چهار جهت در محاصره قرار گرفته است.
وی گفت: آمادگی لازم به لحاظ عده و تجهیزات برای ورود به شهرستان فلوجه و آزادسازی آن از دست گروه تروریستی داعش وجود دارد. البته، حضور غیرنظامیان و برخی موامع موجود اجرای این عملیات را به تاخیر می اندازد و این امر سبب می شود که نیروهای بسیج مردمی و ارتش در احتیاط کامل باشند.
"مهدی صالح النومان" معاون استاندار استان الانبار نیز اعلام کرد با نزدیک شدن به ساعت صفر برای آغاز عملیات فلوجه، داعش قصد دارد از شهروندان به عنوان سپر انسانی استفاده کند.
وی گفت: دولت عراق و نیروهای امنیتی برای گشودن معبری برای خروج خانواده ها از الرمادی و فلوجه تلاش کردند، با این وجود بسیاری از خانواده ها همچنان در این دو شهر هستند و موفق به خروج نشده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها