دامادهای داعش "تابوت" شدند+ فیلم

دوشنبه 22 تير 1394 - 21:42

العالم - عناصر گروهگ تروریستی داعش به تازگی در مکالمات خود برای خطاب قرار دادن عوامل انتحاری، از واژه "تابوت‌ها" به جای "دامادها" استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم و به نقل از سومریه نیوز، دستگاه های بیسیم نیروهای عراقی مکالمه هایی از عناصر تروریست داعش شنود کرده اند که در آن داعشی ها برای خطاب قرار دادن عوامل انتحاری به جای "دادمادها" از واژه "تابوت ها" استفاده می کنند؛ تا پیش از این داعشی ها عوامل انتحاری را به کنایه، داماد خطاب می کردند.

یکی از نیروهای داوطلب مردمی عراقی در این باره گفت: از طریق بیسیم متوجه شدیم که داعشی های انتحاری به تازگی برای خطاب قرار دادن یکدیگر به جای واژه داماد، از تابوت استفاده می کنند.

از سوی دیگر خبرها حاکی از آن است که نیروهای عراقی همچنان در زمینه جداسازی فلوجه از صقلاویه و قطع مسیر امدادرسانی تروریست های داعش در این منطقه در حال پیشروی هستند.

یکی دیگر از نیروهای داوطلب مردمی درباره پیشروی های نیروهای عراقی در این منطقه، گفت: به یاری خداوند به زودی به سواحل فرات خواهیم رسید و مسیر امدادرسانی تروریست های داعش از صقلاویه را به طور کامل قطع خواهیم کرد.

به عقیده کارشناسان تغییر شیوه خطاب میان تروریست های داعش بیانگر شکست روحی و روانی این تروریست ها به دنبال از دست دادن مناطق بزرگ تحت اشغال خود در استان های مختلف عراق از جمله الانبار است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها