محاصره کامل شهر فلوجه

محاصره کامل شهر فلوجه
سه شنبه 23 تير 1394 - 22:14

یکی از فرماندهان بسیج مردمی در استان الانبار عراق اعلام کرد : مسیرهای پشتیبانی داعش از شهر الخالدیه به شهر فلوجه مسدود شده، و فلوجه هم اکنون تحت محاصره کامل نیروهای عراقی است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سومریه نیوز" روز سه شنبه به نقل از "یحیی المحمدی" تأکید کرد: بسیج مردمی توانست پل "العبره" رودخانه الفرات را به کنترل خود دربیاورد .
پل العبره شهرهای الخالدیه و الصقلاویه استان الانبار را به هم مرتبط می کند.
المحمدی گفت: بسیج مردمی مسیرهای الخالدیه به فلوجه را که داعش از آن مسیرها برای پیشتیبانی از نیروهای خود در فلوجه استفاده می کرد، مسدود کرده اند .
المحمدی اظهار داشت: بسیاری از اعضای داعش با خانواده هایشان از شهر الصقلاویه به شهر فلوجه فرار کرده اند و نیروهای ارتش و بسیج مردمی هم اکنون فلوجه را از همه سمت محاصره و مسیرهای پشتیبانی داعش از الخالدیه به فلوجه را مسدود کرده اند.
سعد معن سخنگوی وزارت کشور عراق نیز اعلام کرد که نیروهای ارتش تدابیر لازم را برای جلوگیری از فرار تروریست ها از شهر فلوجه و شناسایی آنها در میان آوارگان این شهر اتخاذ کرده اند .
کمیته اطلاعات نظامی که به دستور حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تشکیل شده است، دیروز دوشنبه اعلام کرد: تعداد زیادی از خانواده های شهر فلوجه به منطقه البوعلوان منتقل شده اند و تیراندازی داعش به سوی آنها مانع ترک مناطق سکونت شان نشد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها