دیپلمات‌های سعودی، پیشتار تخلفات رانندگی دراسترالیا

دیپلمات‌های سعودی، پیشتار تخلفات رانندگی دراسترالیا
چهارشنبه 24 تير 1394 - 20:35

روزنامه "سیدنی مورنینگ هیرالد" اعلام کرد، بیشترین تخلفات رانندگی در استرالیا توسط دیپلماتهای سعودی انجام می‌شود

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این روزنامه نوشت: خودروهای سفارت عربستان سعودی در استرالیا، در سال 2014 بیشترین آمار جرایم رانندگی را داشته اند که میزان جریمه آنان بیش از 75 هزار دلار است.

این روزنامه نوشت: مبلغ جریمه های راهنمایی و رانندگی که سفارت عربستان از مارس 2014 تا مارس 2015 پرداخت نکرده، حدود 25 هزار دلار است.

"سیدنی مورنینگ هیرالد" نوشت: مجموع خلافهای رانندگی خودروهای سفارت عربستان به 120 مورد رسیده و بدین ترتیب دیپلمات های سعودی هر سه روز یک خلاف انجام داده اند و جریمه سنگین ترین خلاف یعنی عبور از چراغ قرمز؛ 989 دلار بوده است.

سفارت عربستان برای دومین سال پی درپی، بیشترین عدم پرداخت خلاف های رانندگی را ثبت کرد زیرا تا مارس 2014 نیز 125 مورد جریمه خود را پرداخت نکرده بود.

این روزنامه نوشت: از خلافهای رانندگی دیپلماتهای سعودی می توان به پارک کردن خودرو در محل توقف خودروی پزشکان، عبور از چراغ قرمز و توقف خودرو در مکان های توقف ممنوع یاد کرد.

گفتنی است سفارت روسیه، پس از عربستان با 24 مورد عدم پرداخت جریمه در مارس 2015 در رده دوم قرار دارد که درسال گذشته نیز 49 جریمه خود را پرداخت نکرد پس از این دو نیز، سفارت اردن با 23 مورد خلاف، لیبی با 11 خلاف، کویت و پاپوآ گینه نو هر کدام با 9 خلاف در رده های بعد قرار می گیرند.

پربیننده ترین خبرها