کشتار و ویرانی، عیدی متجاوزان سعودی به یمن +فیلم

جمعه 26 تير 1394 - 22:07

(العالم) - بمباران، کشتار و ویرانی‌های بیشتر؛ این گونه است حال و هوای عید فطر در یمن، و متجاوزان سعودی عزم خود را جزم کردند تا این عید را برای مردم این کشور به جهنم و ماتم تبدیل کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع یمنی اعلام کردند: سه تن از اعضای یک خانواده در حمله هوایی رژیم سعودی به منزل شان در منطقه المقاش در صعده به شهادت رسیدند.

نزدیک به چهار ماه از بمبارانهای پیاپی علیه یمن سپری شده است و این جنگ هیچ نتیجه ای جز کشتار مردم بی دفاع به همراه نداشت و پنجمین روز آتش بس بدون آنکه رژیم سعودی نسبت به آن پایبند باشد، به پایان رسید.

منابع یمنی از شهادت تمام اعضای یک خانواده در استان صعده یمن خبر دادند . جنگنده های رژیم سعودی همچنین چهار بار شهر مرزی باقم را مورد یورش قرار دادند.

در حملات هوایی جنگنده های متجاوز رژیم سعودی یک بازار در منطقه منبه شهر تدمر و چند مرکز تجاری و یک درمانگاه و مدرسه و مسجد با خاک یکسان شدند.

جنگنده های سعودی همچنین محله مسکونی الآنسی و مسجد الزهراء در منطقه عصر واقع در غرب صنعا را در چند نوبت بمباران کردند که به گفته منابع یمنی در نتیجه این حملات ددمنشانه یک دختر بچه به شهادت رسید و هفت تن زخمی شدند.

از سوی دیگر نیروی هوایی رژیم سعودی سه بار پایگاه هوایی الدیلمی در فرودگاه بین المللی صنعا و یک بار محوطه ساختمان مجلس جدید نمایندگان و شهرک ورزشی الثوره را آماج حملات وحشیانه خود قرار داد. 

پربیننده ترین خبرها