صحنه‌هایی از عملیات پاکسازی الانبار

پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 - 20:26

نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق از چند محور در استان الانبار پیشروی می کنند.

خبرنگار شبکه العالم روز پنجشنبه گزارش داد، ارتش و بسیج مردمی هم اکنون دانشگاه استان الانبار را محاصره و همه مسیرهای پشتیبانی داعش را مسدود کرده اند، و شهر فلوجه نیز از همه جهت تحت محاصره نیروی دولت است و تروریست ها در شهر الرمادی نیز متحمل تلفات و خسارات سنگین شده اند .
فرماندهان ارتش اعلام می کنند که عملیات براساس طرح و اهداف از پیش تعیین شده همچنان در حال اجرا است؛ شود که یکی از اهداف این عملیات پاکسازی دانشگاه الانبار از تروریست های داعشی است .
نیروهای ارتش و بسیج مردمی هم اکنون شهر فلوجه را از همه جهت ها محاصره و ارتباط این شهر با مناطق اطراف را قطع کرده اند و پیشتر نیز توانستند مناطق البوجاسم و الفهود را با کشتن تعداد زیادی تروریست و انهدام خودروهای آنها آزاد کنند و اجازه نمی دهند که هیچ تروریستی از فلوجه فرار کند و فرماندهان اعلام می کنند که در چند روز آینده چند منطقه دیگر را در اطراف این شهر آزاد خواهند کرد .
یکی از فرماندهان ارتش به خبرنگار شبکه العالم گفت: منطقه الصقلاویه در چند روز آینده پاکسازی خواهد شد و به خواست خداوند نیروهای ارتش وارد فلوجه خواهند شد .
ارتش و بسیج مردمی از محور الثرثار به سوی شهر رمادی مرکز استان الانبار پیشروی می کنند و در منطقه البوحیاه حمله داعشی ها را دفع کردند و تعدادی از آنها را کشتند .
این نیروها در منطقه الکرمه نیز با داعش درگیر شدند و تعدادی از آنها را کشتند و چند خودروی آنها را منهدم کردند .
چند موضع داعش نیز در منطقه الصدیقیه با عملیات مشترک ارتش و بسیج مردمی منهدم شد .

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها