اعلام بسیج عمومی برای دفاع از یمن + فیلم

پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 - 21:27

در پی ادامه حملات هوایی عربستان سعودی به یمن، انجمن علمای یمن و جنبش انصار الله، اعلام بسیج عمومی برای مقابله با تجاوز دشمن سعودی کردند.

خبرنگار شبکه العالم از صنعا گزارش داد، در پی تلاش همه جانبۀ هوایی، دریایی و زمینی متجاوزان سعودی برای کشتار مردم جنوب یمن و اشغال استان های راهبردی جنوبی، جنبش انصار الله و انجمن علمای یمن، به منظور ایستادگی در برابر تجاوز خارجی و مقابله با گروه های تکفیری داخلی، اعلام بسیج عمومی کردند.

"ابراهیم العبیدی" از رهبران جنبش انصار الله روز چهارشنبه در گفت وگو با شبکه العالم اظهار داشت: ائتلاف کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس و نیروهای استکبار جهانی، آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، فرانسه و دیگر کشورها همگی گرد هم آمده اند و در دریا مستقر شده اند و این حضور گسترده می تواند زمینه ساز توطئه ای ضد منطقه باشد.

وی افزود: ما باید در برابر این چالش بزرگ، ایستادگی بزرگی آماده کنیم و ضربه ای بسیار بزرگ به آنان وارد کنیم، ضربه ای که بتواند بر تمام جهان تاثیر بگذارد.

در این میان، تنها افراد ارتش یمن نیستند که بر ضرورت پشتیبانی مردمی از گزینه های راهبردی تاکید می کنند، بلکه مردم نیز باور دارند که هیچ راهکار دیگری جز پیروزی در برابر دشمن وجود ندارد، بنابراین این جنگ سرنوشت ساز، جنگ همگان است.

یکی از افراد ارتش یمن به شبکه العالم گفت: از مردم می خواهیم از کمیته های مردمی و ارتش در برابر تهاجم وحشیانه سعودی پشتیبانی کنند، زیرا حتی با گذشت 120 روز از تجاوز به خاک کشورمان، هنوز جنگ را متوقف نکرده اند.

وی تاکید کرد: ما برای مقابله با همه گزینه های آنان آمادگی داریم و به امید خدا معادلات تغییر خواهد یافت.

یکی از شهروندان یمنی نیز به شبکه العالم گفت: ما آماده ایم و حاضریم جان و اموال خود را فدای میهن کنیم زیرا پای جهاد در میان است و ما از ناموس و شرفمان دفاع می کنیم.

ناظران بر این باورند که پایمردی و همت مردم یمن در حمایت و پشتیبانی از ارتش ضد متجاوزان و همدستان داخلی آنان، به زودی به شکست دشمنان یمن منجر خواهد شد و آنان ناچار خواهند شد به جنگ پایان دهند.

26

 

پربیننده ترین خبرها