120 روز جنایت سعودی ها علیه مردم یمن

120 روز جنایت سعودی ها علیه مردم یمن
جمعه 2 مرداد 1394 - 11:04

العالم - تجاوز عربستان به یمن با بر جای گذاشتن شمار زیادی قربانی و ویرانی در استان های مختلف یمن وارد پنجمین ماه خود شد.

به گزارش پایگاه خبری العالم در تازه ترین حملات ، بمباران بازاری در مرکز شهر حیدان در استان صعده توسط هواپیماهای سعودی شمار زیادی قربانی بر جای گذاشت. همزمان منابع بیمارستانی از شهادت هفت کشاورز در حمله جنگنده های عربستان به خودروی حامل آنها و محصولات کشاورزی شان در شهر نعمان در استان بیضا خبر دادند.

هواپیماهای عربستان همچنین به پادگان القشله و مقر اطلاعات مرکزی و یک استادیوم ورزشی در شهر ذمار و مرخه در استان شبوه حمله کردند.

در عدن نیز منطقه مدائن هائل و الخضراء و منطقه دار سعد مورد حمله هوایی قرار گرفت.

این در حالی است که ارتش یمن نیز در چند نقطه در شهرعدن از جمله اطراف فرودگاه در خورمکسر و التواهی و محله های معلا و کریتر سرگرم مبارزه با عناصر مسلح وابسته به عربستان هستد.

برخی یگانهای ارتش توانستد با حمله به افراد مسلح و نصب کمین دهها تن از آنها از جمله تعدادی عناصر بیگانه را به هلاکت برسانند.

ارتش همچنین با وجود حملات هوایی گسترده عربستان به محله های دار سعد، مدائن هائل، پایگاه العند و مواضعی در وادی الحسینی و الحوطه و پل ارتباطی بین لحج و عدن، حمله افراد مسلح به مثلث العند را دفع کنند.

در تعز نیز ارتش یمن مواضعی را در نقطه الرابعه آزاد کرد. همزمان درگیری در محله الجمهوری و خیابان اربعین و ورودی غربی شهر ادامه دارد.

حملات گسترده هوایی ائتلاف عربی به رهبری عربستان به یمن که با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از ششم فروردین ماه امسال آغاز شده است، تاکنون هزاران کشته و زخمی برجای گذاشته و میلیارد ها دلار خسارت به مردم یمن وارد کرده است. 

پربیننده ترین خبرها