باجگیری رژیم صهیونیستی از آمریکا برای جبران شکست

باجگیری رژیم صهیونیستی از آمریکا برای جبران شکست
شنبه 3 مرداد 1394 - 13:49

رژیم صهیونیستی پس از شکست در جلوگیری از توافق ایران و 1+5، راه باجگیری از دولت اوباما برای حمایت تسلیحاتی آمریکا از این رژیم را در پیش گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "یانیر فیانرب" خبرنگار سیاسی تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "مبارزه بعد از مذاکرات وین آغاز شد.این توافق از نظر نتانیاهو بدتر از توافق لوزان است."
وی افزود: "احتمال اینکه کنگره، رئیس جمهور آمریکا به چالش بکشد ضعیف است اما شرایط را برای تحقق برخی دستاوردهای توافق دشوار می کند. در صورتی که ایران توافق را زیرپا بگذارد، اسرائیل خواستار تحریم ایران از سوی کشورهای بزرگ دنیا می شود. اسرائیل در خصوص رفع تحریمات ایران در زمنیه سلاح بسیار نگران است.برخی کشورها و از جمله روسیه خواستار فعال کردن معامله تسلیحاتی اس 300 با ایران هستند."
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات نتانیاهو را در این باره پخش کرد.
نتانیاهو گفت: "ایران دشمنی سرسخت خود را با اسرائیل  از طرفهای مذاکره کننده پنهان نکرد. و شاید برخی اطراف مذاکره کننده مستعد باشد به این مسأله اعتراف کند."
وی افزود: "ایران همواره به دنبال نابودی اسرائیل است و ما از این هدف در امان نخواهیم بود."
"امیر بارشالوم" تحلیلگر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "اسرائیل در آینده نزدیک با آمریکا به گفتگو می نشیند.و لیستی از خواسته ها را برای حفظ کفه راهبردی خود در منطقه به آمریکا ارائه می دهد."
وی افزود: "اخباری در خصوص سومین اسکادران جنگنده های اف 35 ، شنیده می شود."
بارشالوم خاطرنشان کرد: "در صورتی که ایران توافق را زیر پا نهند، اسرائیل در قبال آمریکا در زمینه راهکار تعامل و اقدامات لازم سختگیریهای خواهد داشت. این اقدام ایران، مشروعیت اقدام نظامی اسرائیل و یا اقدام نظامی مشترک اسرائیل و آمریکا را علیه سایتهای هسته ای ایران در اختیار قرار می دهد. این مسائل در جدول برنامه مطرح است."

پربیننده ترین خبرها