داعش نوجوانِ ‌زیر18سال را به صلیب کشید

داعش نوجوانِ ‌زیر18سال را به صلیب کشید
شنبه 3 مرداد 1394 - 16:21

گروه تروریستی داعش، یک نوجوان زیر 18 سال را در روستای التوامیه در حومه شرقی دیر الزور اعدام کرد و جسد او تا سه روز بر روی صلیب خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فعالان مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان این کشور در لندن به نقل از منابع موثق خبر دادند که تروریست های داعش، عصر دیروز (جمعه) این نوجوان را به اتهام "راهزنی" اعدام کردند و جسد او تا سه روز بر صلیب خواهد ماند.

این نوجوان که شش ماه پیش در شهر الباب به دست عناصر داعش گرفتار شده بود، برادرِ سرکردۀ یکی از گروه های مسلح تروریست در سوریه است که حدود یک سال پیش، در درگیری با عناصر تروریست داعش، کشته شده بود.

بر پایه این گزارش، دفتر روابط عمومی داعش، دو روز پیش نیز به خانواده مردی سوری و عموزاده اش خبر دادند که این دو نفر، در شهر المیادین توسط عناصر داعش اعدام شدند. داعشی ها این دو نفر را به سبب عضویت در دیگر گروه های مسلح تروریست و مبارزه با داعش، مرتد اعلام کرده بودند.

این مرکز همچنین خاطرنشان کرد که عناصر داعش، در تاریخ 22 ماه جاری میلادی، به خانوادۀ یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه در شهر المیادین خبر دادند که فرزندِ آنان به اتهام مرتد شدن، اعدام شده است.

این تشکل همچنین از اعدام یک جوان سوری در ملأ عام در منطقه حی العرضی واقع در شهر دیر الزور در تاریخ 21 ماه جاری میلادی خبر داد. عناصر داعش، این جوان را که به "ناسزا گویی به ذات خداوند" متهم شده بود، به ضرب شمشیر گردن زدند.

تروریست های داعش همچنین در اوایل ماه جاری میلادی، به خانوادۀ مردی در روستای ابریهه در حومه شرقی دیر الزور خبر دادند که این مرد به اتهام مرتد شدن، اعدام شده است.

فعالان وابسته به دیده بان حقوق بشر سوری تاکید کردند که این مرد، پیش از این در یکی از گروه های مسلح، ضد داعش جنگیده بود.

26

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها