روزنامه انگلیسی:

میزبانی ذلت بار فرانسه از ملک سلمان

میزبانی ذلت بار فرانسه از ملک سلمان
جمعه 9 مرداد 1394 - 14:04

روزنامه تایمز چاپ انگلیس از مقامات فرانسوی به علت بستن سواحل این کشور به خاطر تفریح پادشاه عربستان انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "تایمز" در مطلبی نوشت: پادشاه عربستان حق ندارد جنسیت نیروهای پلیس فرانسه را که به حفاظت از وی می پردازند، تعیین کند .
تایمز افزود : به دستور سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان؛ نیروهای زن پلیس فرانسه که به حفاظت از وی در ساحل منطقه ریویرا می پرداختند ، جای خود را به نیروهای مرد دادند.
این روزنامه انگلیسی اعلام کرد: میزبانی مقامات فرانسوی از ملک سلمان بسیار ذلت آور است زیرا مردم را از نزدیک شدن به ساحل ریویرا که نزدیک کاخ ملک سلمان است، منع کرده اند و یک آسانسور نیز از کاخ به ساحل ساخته اند تا پادشاه به راحتی از کاخش به ساحل منتقل شود .
تایمز اعلام کرد : غیرممکن است که فردی در ماه آگوست بتواند جایی از ساحل ریویرا را برای خود رزرو کند.
تایمز نوشت: مقامات فرانسوی می گویند که قرق کردن ساحل ریویرا برای ملک سلمان کمترین چیزی است که می توانند به وی به عنوان شریک مبارزه با داعش تقدیم کنند، در حالی که این گفته مقامات فرانسوی پوچ و بی اساس است .
این روزنامه انگلیسی تأکید کرد: در اروپا زنان و مردان در برابر قانون برابر هستند، و اگر این مساله باعث ناراحتی ملک سلمان شده است وی می تواند با این تفکرات به هر مکانی که می خواهد برود، البته چنین جایی بجز عربستان نخواهد بود.
ملک سلمان به همراه هزار شاهزاده و خدمتکاران خود برای خوشگذرانی به فرانسه رفته، و در کاخ مجلل خود در ساحل منطقه ریویرا در جنوب شرق این کشور اقامت کرده است .

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها