پاکسازی مناطقی مهم در حومه حماه

يکشنبه 11 مرداد 1394 - 13:27

حماه (العالم)- خبرنگار شبکه العالم در سوریه گزارش داد که ارتش سوریه 7 منطقه مهم را در حومه شمال غربی حماه آزاد کرد.

خبرنگار العالم گفت، گروه موسوم به «دیده بان حقوق بشر سوریه» وابسته به مخالفان نیز با تایید این خبر اعلام کرد که ارتش سوریه 7 منطقه راهبردی را آزاد کرد و در حال پیشروی به طرف روستای «تل اعور» و شهر راهبردی «جسر الشغور» است.
پیشروی ارتش سوریه در حومه شمالی حماه ادامه دارد و پس از آزاد کردن روستای «الزیادیه» برخی مناطق مسکونی و نیروگاه حرارتی «زیزون» را آزاد کرد و خسارت های سنگینی به تروریست ها وارد کرد.
یکی از فرماندهان ارتش سوریه به خبرنگار شبکه العالم گفت: در ساعت های آینده همه این روستاها (در حومه حماه) آزاد خواهد شد.
یکی از نیروهای ارتش سوریه اعلام کرد: ما به پایداری و مقاومت تا نابودی همه گروه های تروریستی و تکفیری ادامه خواهیم داد.
پیشروی سریع و حجم شدید آتش از مشخصه های عملیات ارتش سوریه در حومه شمالی حماه است و هدف از آن گشودن راه امداد جدید و تامین امنیت مناطق اطراف بلندهای راهبردی مشرف بر حومه جنوبی ادلب است، منطقه ای که عناصر مسلح پیش از این به سوی مناطق و دشت های اطراف نفوذ می کردند.
منبعی نظامی در این خصوص به خبرنگار العالم گفت: درگیری های شدیدی بین نیروهای ارتش و عناصر مسلح تروریست وجود دارد و ارتش عملیات تروریست ها را خنثی و خسارت های سنگینی به آنها وارد کرده است.
بر اساس این گزارش ها، ارتش سوریه حمله عناصر مسلح گروه تروریستی موسوم به «جیش الفتح» را در مناطق شمالی دشت «الغاب» دفع کرد و در این درگیری ده ها تن از عناصر مسلح به هلاکت رسیدند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها