مجتهد: شاه عربستان حال و روز خوبی ندارد!

مجتهد: شاه عربستان حال و روز خوبی ندارد!
شنبه 17 مرداد 1394 - 20:04

العالم - مجتهد افشاگر پشت پرده خاندان آل سعود از وخامت وضعیت جسمی ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی و اداره بسیاری از امور توسط ولیعهد این کشور خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، "مجتهد"، که از سوی برخی منابع به عنوان یکی از شاهزادگان سعودی و نزدیک به دربارمعرفی می شود، امروز شنبه در صفحه توییتر خود نوشت : پادشاه به دلیل مشکل جسمی نمی تواند پاسخگوی تماس های سران کشورها باشد، لذا آنها را به ولیعهد ارجاع می دهد.

این فعال عربستانی نوشت : برنامه روزمره پادشاه در "طنجه" عمدتا ورق بازی (بیش از 10 ساعت) است و هیچگونه برنامه سیاسی ندارد.

ملک سلمان به اپراتوری تلفن های قصر خود در طنجه فرمان داده تماس های سران کشورها را به ولیعهد متصل کنند چون به علت وضعیت عقلی اش نمی تواند درباره رویدادها تصمیم بگیرد.

وی افزود: پادشاه مغرب تعجب نمود وقتی با ملک سلمان آنهم درکشورش تماس گرفت تا انفجار شهر"ابها" را به وی تسلیت بگوید اما سلمان تماس را به "محمد بن نایف" حواله کرد.

این فعال عربستانی همچنین نوشت که در چنین وضعیتی اطرافیان پادشاه رکورد فساد اخلاقی را شکسته و دربار هزینه فساد آنان را تامین و دولت مصونیت کامل قانونی را برای آنان فراهم ساخته است.

پربیننده ترین خبرها