کشته شدن ده‌ها تفنگدار سعودی در پایگاه‌های نجران

کشته شدن ده‌ها تفنگدار سعودی در پایگاه‌های نجران
سه شنبه 20 مرداد 1394 - 14:08

در پی گلوله‌باران پایگاه‌های نظامی ارتش سعودی در منطقه نجران از سوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، ده‌ها نظامی سعودی کشته یا زخمی شدند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در حمله خمپاره ای روز سه شنبه ارتش و کمیته های مردمی یمن به پایگاههای نظامی عربستان در منطقه نجران در جنوب عربستان دهها نظامی سعودی کشته یا زخمی شدند.

خبرگزاری یمنی سبأ به نقل از یک منبع نظامی این کشور گزارش داد: ارتش و کمیته های مردمی یمن با شلیک چندین گلوله خمپاره، پایگاههای نظامیان سعودی در نجران را هدف قرار دادند که در نتیجه دهها نظامی سعودی کشته یا زخمی شدند.

به گفته این منبع نظامی، در این حمله شماری از ادوات نظامی نیروهای عربستان در پایگاه لیالین در منطقه نجران نابود و سکوی پرتاب موشکی و پایگاه نظامی الطلعه با ده ها فروند موشک، هدف قرار گرفت.

این منبع نظامی با تاکید بر اینکه این نیروها همچنان به حملات علیه پایگاههای متجاوزان سعودی و عملیات گسترده نظامی ادامه خواهند داد، اینگونه حملات را پاسخی به تداوم تجاوز سعودی ها و همپیمانانشان در هدف قراردادن مردم یمن و قتل و کشتار زنان و کودکان، تخریب منازل، زیرساخت ها و ضروریات زندگی در این کشور برشمرد.

پربیننده ترین خبرها