شلاق خوردن 20 زن عراقی از مردان داعشی به خاطر پوشیه!

شلاق خوردن 20 زن عراقی از مردان داعشی به خاطر پوشیه!
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 18:35

گروه تروریستی داعش 20 زن را در بازار یونس نبی در موصل به جرم نداشتن پوشیه شلاق زد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه الصباح چاپ عراق روز سه شنبه نوشت: آنچه که در این اقدام ضد بشری جلب توجه می کند این است که مردان داعشی برای اولین بار خودشان اقدام به شلاق زدن زنان کردند، و این کار به دست زنان عضو این گروه انجام نشد.
داعشی ها چند ضربه شلاق از ناحیه پشت و روی پا به این زنان زدند و جرم آنها را نپوشاندن صورت اعلام کردند.
روزنامه الصباح با تعدادی از زنان که شلاق خوردند و آنهایی که شاهد ماجرا بودند گفت و گو کرد. ام سحر که خواهرش مجازات شده بود، گفت: هیچ کاری از داعشی های ترسو بعید نیست. وقتی ضریح یونس پیامبر که نزدیک این بازار قرار دارد از تروریسم و ظلم داعش در امان نمانده چطور می توان انتظار داشت که به زنان ضعیف رحم کنند.

وی افزود: آنها می خواهند با دستورات پوشالی خود وانمود کنند که مقام زن برایشان مهم است اما خودشان زنان را اسیر کردند و کشتند و به آنها تجاوز کردند و اگر آنها تا این اندازه به پوشیده بودن زن اهمیت می دهند چرا آنها را بدون پوشش کافی در ملا عام اعدام می کنند.
وی در ادامه گفت که دختر خواهرش با دیدن مادرش که مورد اهانت واقع شد و شلاق خورد دچار شوک شده است.
خانم ع.ی هم که از عناصر داعش شلاق خورده است خاطرنشان کرد: من دستور جدید و احمقانه داعش را نمی دانستم تا آن که در بازار یکی از عناصر داعش مرا توقیف کرد و فریاد می زد: "زن نافرمان دشمن خداست". نزدیک بود از ترس فلج شوم چون حتی نمی دانستم به چه گناهی این گونه میان مردم خوار و خفیف شدم.
وی درباره جزئیات حادثه می گوید: آن فرد داعشی مرا به سوی گروهی از زنان برد که در میدانگاه وسط بازار گرد هم آمده بودند و عناصر مسلح داعش هم از همه طرف ما را محاصره کرده بودند. سپس فردی قوی هیکل با شلاقی که حتی حیوان نمی تواند یک ضربه از آن را تحمل کند، چند ضربه به من وارد کرد که حس کردم همراه با ضربه ها دارم جان می دهم.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها