شهروند یمنی: ما هم مسلمانیم + فیلم

دوشنبه 2 شهريور 1394 - 20:32

العالم - در حملات ویرانگر جنگنده های متجاوز سعودی و ائتلاف عربی - آمریکایی به شهر الحدیده در غرب یمن و سواحل آن، شمار زیادی از شهروندان بی گناه یمنی مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از یمن، جنگنده های متجاوز سعودی روز دوشنبه بارها مناطق مختلف یمن را هدف بمب های آمریکایی خود قرار دادند و نکته قابل توجه این که پس از هدف قرار دادن منطقه ای در بندر الحدیده و جمع شدن شهروندان یمنی برای کمک رسانی به هموطنان مسلمان خود، دوباره جنگنده های سعودی همان نقطه را هدف بمب های خود قرار دادند که در نتیجه شمار زیادی از شهروندان یمنی هدف قرار گرفتند.

یک شهروند یمنی در این باره به خبرنگار شبکه العالم گفت: الحدیده و سواحل آن از صبح امروز چهار بار هدف حمله جنگنده های متجاوز سعودی قرار گرفت و ترکش های ناشی از این حملات در همه جا پخش شد و در نتیجه شمار زیادی از شهروندان یمنی زخمی شدند.

یک شهروند دیگر نیز به خبرنگار العالم گفت: این حملات حق یمنی ها نیست، خاک پاک یمن جایگاه این موشک های سمی ویرانگر نیست .. به قطر این حفره ناشی از برخورد راکت نگاه کنید، همه مردم تجمع کننده در این جا ممکن بود که در اثر این حمله کشته شوند، از خدا بترسید .. ما مسلمان هستیم.

در حملات امروز جنگنده های متجاوز سعودی بندر الحدیده ویران شد و کارخانه ها و بازارها و ایستگاه های تولید برق و حتی مزارع و خودروهای حمل بار این شهر بندری آسیب زیادی دیدند و این در شرایطی است که مردم  فقیر یمن با امکانات ضعیف خود به مقاومت در برابر این تجاوزگری ادامه می دهند.

پربیننده ترین خبرها