ریزگردها هم به داعش کمکی نکردند + فیلم

چهارشنبه 18 شهريور 1394 - 14:27

عناصر داعش با سوء استفاده از وضعیت بد آب و هوا و هجوم ریزگردها به سوریه، به میدان نفتی جزل در شمال غربی تدمر حمله کردند؛ اما این حمله با مقاومت نیروهای ارتش و مردم خنثی شد.

خبرنگار شبکه العالم از حمص گزارش داد، ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع مردمی سنگین ترین حمله داعش به منطقه البیارات و میدان نفتی جزل را در شمال غرب شهر تدمر را دفع و تلفات و خسارات سنگینی به این گروه تروریستی وارد کردند.

درگیری های سنگین در اطراف میدان نفتی جزل همچنان ادامه دارد و داعش از توفان گرد و خاک برای حمله به مواضع ارتش سوریه استفاده می کند.

اما با این حال ارتش همچنان مواضع خود را حفظ کرده  است و حملات تروریستی را دفع می کند و نیروهای بیشتری را در اطراف میدان نفتی جزل برای تأمین امنیت این میدان و پشتیبانی از خطوط مقدم به خدمت گرفته است .
یکی از  فرماندهان میدانی ارتش سوریه روز چهارشنبه به خبرنگار العالم گفت: تروریست ها با استفاده از شرایط آب و هوایی نامناسب تلاش کردند که ضرباتی را به ارتش سوریه در میدان نفتی جزل و بخش جنوبی منطقه البیارات وارد کنند، ولی ارتش که از یک هفته پیش هر گونه تحرکات آنها را زیر نظر دارد ، با اتخاذ تدابیر لازم حملات و نقشه های آنها را خنثی کرد .
تعداد زیادی تروریست داعش در منطقه کوهستانی جنوب غرب تدمر نفوذ کرده اند که ارتش توانست ده ها نفر از آنها را به قتل برساند و سلاح های آنها را به غنیمت بگیرد .
یکی دیگر از فرماندهان میدانی ارتش سوریه گفت : بسیاری از خودروهای داعش منهدم شد و درگیری ها تا حد درگیری مستقیم و رو در رو کشیده شد و ارتش توانست تعداد زیادی تروریست را دستگیر کند و سلاح های سبک و نیمه سنگین آنها را به غنیمت بگیرد .
کارشناسان معتقدند که هدف داعش از حملات اخیرش در شهر تدمر تصرف میدان نفتی جزل است .

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها