ویدئو؛ حملات جنون آمیز سعودیها به یمن

پنج‌شنبه 19 شهريور 1394 - 13:31

ارتش سعودی به تشدید حملات جنون آمیز خود به شهر صنعا پایتخت یمن ادامه می دهد؛ به گونه ای که در این حملات 15 شهروند شهید و 80 نفر دیگر زخمی شدند.

خبرنگار شبکه العالم از یمن گزارش داد: جنگنده های متجاوز حملات خود به محله های مسکونی و تجاری، مدارس و تاسیسات بهداشتی شهر صنعا را افزایش داده اند و این حملات همچنان ادامه دارد.

جنگنده های سعودی از جمله محله النهضه در شمال غربی شهر صنعا، منطقه المطار در شمال این شهر و منطقه النهدین در جنوب آن را دهها بار بمباران کردند.

محمد یاسین فعال سیاسی یمنی به خبرنگار العالم گفت: حمله متجاوزان سعودی به محله های مسکونی نشان از درماندگی و ورشکستی آنها دارد. متجاوزان به هیچ یک از اهداف مورد ادعای خود نرسیده اند. آنها ساختار زیربنایی را نابود می کنند.

به گفته خبرنگار العالم، در این حملات دهها خانه، صدها محله تجاری و تاسیسات حیاتی و آموزشی ویران و هزاران شهروند از شهرها و روستاهای خود آواره شده اند.

یکی از اعضای کمیته های مردمی به خبرنگار العالم گفت: تجاوزگری علیه یمن باعث آوارگی و ترس زنان و کودکان و دانش آموزان شده است.

یمنی ها از کشتار غیرانسانی حکومت سعودی علیه همنوعان خود خشمگین هستند، اما همزمان از دستاوردهای ارتش و کمیته های مردمی در مقابله با تجاوزگری و مزدوران داخلی متجاوزان ابراز شادمانی می کنند.

پیروزی ارتش یمن با واکنش جنون انگیز و حملات دیوانه وار ارتش سعودی به محله های مسکونی و ساختار زیربنایی روبرو شده است.

یکی از اعضای کمیته های مردمی در گفت وگو با خبرنگار العالم تصریح کرد: تداوم حملات جنون آمیز دشمن سعودی- آمریکایی در دو روز گذشته به مناطق مسکونی یمن، به علت اقدام ارتش و کمیته های مردمی در هدف قرار دادن مواضع دشمن در استان مارب و منطقه صافر و جبهه های نبرد است.
درحالی که نیروها و جریان های سیاسی یمن بر موافقت با هرگونه راه حل برای جلوگیری از ریخته شدن بیشتر خون شهروندان یمنی تاکید می کنند، حکومت سعودی و مزدوران و هم پیمانانش هرگونه راه حل یا توافق برای متوقف کردن تجاوزگری خود را نمی پذیرند تا ثابت کنند که هدف آنها همه یمن و تمام امکانات آن است و نه اهدافی که ادعا می کنند.

پربیننده ترین خبرها