حجاب اسلامی در تبلیغات شرکت بزرگ مد و لباس +عکس

حجاب اسلامی در تبلیغات شرکت بزرگ مد و لباس +عکس
دوشنبه 23 شهريور 1394 - 17:17

یک شرکت معروف ارایه کننده جدیدترین مدهای روز در زمینه پوشاک، با به کارگیری تصاویر یک دختر مسلمان و باحجاب در تبلیغات خود، توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مدیر شعبه شرکت "اچ اند ام" در آلمان با اشاره به این موضوع گفت: افتخار می کنیم که این ویدیوی جدید، بخشی از تنوع بسیار زیاد در طیف مشتریان شرکت ما را نشان داده است؛ هرچند ایده متفاوت تبلیغاتی در مقایسه با سایر شرکت های پوشاک، به معنای تغییر راهبردهای شناخته شده در زمینه تولید و تبلیغات نیست.

پایگاه خبری دویچه وله با درج این خبر افزود: اگرچه حضور دختر محجبه در این تبلیغ دو ثانیه بیشتر طول نمی کشد، اما این صحنه از سوی کاربران مسلمان فیسبوک مورد توجه فراوان قرار گرفته و خوشحالی خود را از توجه طراحان جهانی مد به حجاب، ابراز کرده اند.

یکی از کاربران در صفحه فیسبوک شرکت سوئدی "اچ اند ام" نوشته است: سرانجام شرکت تخصصی طراح مد، زنان باحجاب را هم مد نظر قرار داد!

یک کاربر مسلمان فرانسوی هم نوشت: متشکرم! بالاخره متوجه شدند که در اروپا شمار زیادی زن مسلمان زندگی می کند و آنها بخش مهمی از مشتریان را تشکیل می دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها