98 کشته و مجروح در جنایت تازه تروریست‌ها در حلب

98 کشته و مجروح در جنایت تازه تروریست‌ها در حلب
سه شنبه 24 شهريور 1394 - 21:24

حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به مناطقی از شهرحلب در شمال سوریه، دست کم 13 کشته و 85 مجروح برجای گذاشت.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، تلویزیون رسمی سوریه در خبری فوری گزارش داد که تلفات حمله خمپاره ای تروریست ها به مناطق جدید حلب و الحمدانیه و طرح 1070، صلاح الدين والاعظميه به 13 کشته و 85 مجروح رسیده است.

آمار قبلی از کشته شدن هفت و زخمی شدن 52 نفر حکایت داشت.

همچنین خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از انفجار خودروی بمب گذاری شده در یکی از مناطق شهر الحسکه در شمال شرق سوریه خبر داد.

سانا به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که یک عامل انتحاری ظهر امروز کامیون حامل مقادیر زیادی مواد منفجره را مقابل ساختمان منابع آب در منطقه " المعیشیه" واقع در بخش شمال غربی شهر الحسکه منفجر کرد.

براساس این گزارش، در این حمله تروریستی ، هفت نفر شهید و 21 نفر مجروح شدند.

دراین حال ، مرکز موسوم به " دیده بان حقوق بشر" وابسته به مخالفان سوری اعلام کرد: این انفجار ، مقر یگان های حمایت از کردها در شمال غرب شهر الحسکه را هدف قرار داد.
این مرکز اعلام کرد که دراین انفجار، دو نفر از نیروهای یگان های حمایت ها از کردها و دست کم دو غیرنظامی کشته شدند.

گروه داعش با صدور بیانیه ای، مسوولیت انفجار الحسکه را برعهده گرفت و خاطرنشان کرد، در این عملیات یکی از عاملان انتحاری با خودروی بمب گذاری شده مقر نیروهای کُرد را هدف قرار داد که بر اثر آن ده ها نفر کشته شدند.

روز گذشته نیز تروریست ها دو خودروی بمب گذاری شده را درمناطق خشمان و المحطه در شهر الحسکه منفجر کردند و گروه تروریستی داعش مسوولیت این انفجار را نیز برعهده گرفت.

مرکز دیده بان حقوق بشر سوریه، از افزایش تلفات انفجارهای دیروز در الحسکه به 32 نفر خبر داد و اعلام کرد که 19 نفر از آنان غیرنظامی بودند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها