به دنبال هتک حرمت مسچد الاقصی؛

شورای ملی فلسطین نشست اضطراری برگزار میکند

شورای ملی فلسطین نشست اضطراری برگزار میکند
چهارشنبه 25 شهريور 1394 - 09:51

نشست اضطراری شورای ملی فلسطین با حضور اعضای این شورا مستقر در اردن در امان برگزار می شود.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سلیم الزعنون، رییس شورای ملی فلسطین، گفت: در این نشست که امروز برگزار خواهد شد، پیامدهای تعرضات مداوم نظامیان و صهیونیست های افراطی به مسجد الاقصی و نقض قوانین و قطعنامه های بین المللی بررسی خواهد شد.
الزعنون از کشورهای عربی و اسلامی خواست موضع قاطع و عملی برای توقف اقدامات خصمانه و غیر قانونی نظامیان صهیونیست علیه فلسطینی ها در قدس اشغالی و جلوگیری از حملات وحشیانه آنان به مسجد الاقصی و ضرب و شتم  نمازگزاران فلسطینی در این مکان مقدس اتخاذ کنند.
رییس شورای ملی فلسطین با اشاره به تعرضات، حملات تروریستی و وحشیانه ارتش و صهیونیست های افراطی به مسجد الاقصی، بازداشت فلسطینی ها و تلاش برای تخریب این مکان مقدس و تاریخی، خاطرنشان کرد، مقامات فلسطین، کشورهای عربی و اسلامی باید تدابیر و تصمیمات جدیدی در حمایت از مسجد الاقصی و مراقبت از این مکان مقدس در برابر اهداف اسراییل  اتخاذ کنند.

الزعنون افزود: محکوم کردن نمی تواند به توقف اقدامات و طرح های خصمانه و توسعه طلبانه اسراییل در مسجد الاقصی منجر شد.
وی اقدامات اسراییل را تحریک آمیز و خطرناک توصیف و تاکید کرد که این اقدامات احساسات مسلمانان و همه آزادگان جهان را تحریک خواهد کرد.
رییس شورای ملی فلسطین همچنین از اتحادیه بین المجالس و پارلمان های کشورهای اروپایی خواست کابینه اسراییل را تحت فشار بگذارند تا اقدامات وحشیانه و غیر انسانی علیه فلسطینی ها و مقدسات آنان را متوقف کند.
الزعنون گفت: اعراب و مسلمانان هرگز اجازه نخواهند داد اسراییل به اهداف خود در تقسیم زمانی و مکانی  مسجد الاقصی دست یابد و در برابر جنایت های ارتش اسراییل و یهودیان افراطی ایستادگی خواهند کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها