هلاکت نفر دوم گروه تروریستی جیش الاسلام +تصاویر

هلاکت نفر دوم گروه تروریستی جیش الاسلام +تصاویر
چهارشنبه 25 شهريور 1394 - 23:25

معاون زهران علوش، سرکرده گروه تروریستی جیش الاسلام در سوریه، مشهور به "ابو نوح" به هلاکت رسید .

سایت های اینترنتی وابسته به گروه تروریستی "جیش الاسلام" به هلاکت یکی از سرکردگان این گروه فعال در سوریه اذعان کردند.

به نوشته روزنامه رأی الیوم؛ سایت های اینترنتی وابسته به جیش الاسلام اذعان کردند که "محمد عمر الاجوه" معاون "زهران علوش" سرکرده این گروه تروریستی اخیراً به هلاکت رسیده است.

معاون معدوم زهران علوش

محمد عمر الاجوه معروف به "ابو نوح" فرمانده پشتیبانی دریائی و توسعه موشک و توپخانه نیز بود و درپی اصابت یک موشک به تجمع اعضای جیش الاسلام در بخش کوهستانی منطقه غوطه شرقی در حومه دمشق پایتخت سوریه به هلاکت رسید.

نگرانی شدید جیش الاسلام از هلاکت ابونوح نشان می دهد که هلاکت وی چه ضربه سنگینی به این گروه تروریستی وارد کرده است.

"اسلام علوش" سخنگوی جیش الاسلام در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که ابونوح در درگیری با ارتش سوریه در حومه شهر حرستا و در کوه هایِ مشرف بر غوطه شرقی کشته شد. 

ابو نوح، "جعبه سیاه" و صندوقچه اسرار زهران علوش سرکرده جیش الاسلام محسوب می شد و علوش را در بسیاری از سفرهای خارجی اش همراهی کرده بود.

خبر دیگر اینکه گروه های تروریستی احرار الشام، جیش الاسلام و لواء الحق در بیانیه ای مشترک خبر موافقت خود با طرح استفان دی میستورا فرستاده سازمان ملل متحد به سوریه را تکذیب کردند.

میستورا روز 29 ژوئیه 2015 طرحی جدید را برای حل بحران سوریه پیشنهاد کرد. طرح میستورا شامل تشکیل 4 کارگروه سوری برای بررسی پیچیده ترین مسائل است.

کارگروه ها که اعضایش توسط نظام و مخالفان سوریه انتخاب می شوند، مسائل مهم "امنیت"، "برگزاری انتخابات و تشکیل دولت انتقالی"، "مبارزه با تروریسم" و "آتش بس و بازسازی" را بررسی می کنند.

تصویر جنازه معاون معدوم سرکرده جیش الاسلام

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها