دولت جدید مصر سوگند یاد کرد

دولت جدید مصر سوگند یاد کرد
شنبه 28 شهريور 1394 - 17:55

العالم - دولت "شریف اسماعیل" امروز (شنبه) در برابر "عبدالفتاح السیسی" رئیس جمهوری مصر سوگند یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در دولت جدید قرار بر این است که وزارت بهداشت با وزارت اسکان، وزارت آموزش فنی با آموزش و پرورش و وزارت پژوهش های علمی با وزرات آموزش عالی مصر در هم ادغام شوند.

به نوشته پایگاه مصری الاهرام، این در حالی است که حلمی النمنم به عنوان وزیر فرهنگ، طارق قابیل به عنوان وزیر تجارت و صنعت، نبیله مکرم عبدالشهید به عنوان وزیر مهاجرت و امور مصریهای مقیم خارج، یاسر القاضی به عنوان وزیر ارتباطات، سحر نصر به عنوان وزیر همکاریهای بین المللی، سعد الجیوشی وزیر حمل ونقل و عصام فاید نیز به عنوان وزیر کشاورزی سوگند یاد کردند.

 بر اساس این گزارش، اشرف الشیحی به عنوان وزیر آموزش عالی و پژوهش های علمی، جمال سرور به عنوان وزیر نیروی انسانی، طارق الملا به عنوان وزیر نفت، الهلالی الشربینی به عنوان وزیر آموزش و آموزش فنی، مجدی العجاتی به عنوان وزیر امور حقوقی و مجلس،  محمد العصار به عنوان وزیر تولیدات جنگی و احمد زکی بدر به عنوان وزیر توسعه داخلی و هشام زعزوع به عنوان وزیر گردشگری سوگند یاد کردند.

سایر وزارتخانه های مهم مصر مانند وزارت امور خارجه، وزارت کشور، وزارت دادگستری و وزارت دفاع از اعمال هرگونه تغییراتی مصون ماندند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها