ادعای شبکه العربیه علیه تیم فوتسال بانوان ایران

ادعای شبکه العربیه علیه تیم فوتسال بانوان ایران
يکشنبه 5 مهر 1394 - 20:28

شبکه خبری العربیه در گزارشی مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران تا به این لحظه به اظهارات «مجتبی شریفی» هیچ واکنشی نشان نداده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت ورزش بانوان؛ شبکه خبری العربیه وابسته به عربستان سعودی که در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی، و غیره همواره مواضع مخالف جمهوری اسلامی ایران را اتخاذ کرده، این بار با انتشار گزارشی تلاش کرده که شیرینی قهرمانی روز گذشته بانوان فوتسال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را تلخ کند.

این شبکه در گزارش خود مدعی شده است که در تیم فوتسال بانوان جمهوری اسلامی ایران، 8 مرد حضور داشته اند!

العربیه یک شبکه ضد ایرانی است که با هدف اثبات ادعای خود به اظهارات فردی بنام «مجتبی شریفی» که وی را منبعی نزدیک به فدراسیون فوتبال ایران معرفی کرده، اشاره می کند و مدعی شده است که 8 تن از بازیکنان تیم بانوان ایران که دیروز قهرمان شدند، مرد بوده اند اما با ظاهری زنانه در مسابقات حضور یافته اند.

العربیه در ادامه گزارش خود به نقل از این منبع مطلع ناشناس، نوشت: نام مردانی که در تیم فوتبال بانوان حضور داشتند عبارتند از: "ب" و "ن" و "ز" و "ه" و "ل" و "ز" و "ت" و "ت".

شبکه خبری العربیه در پایان گزارش خود مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران تا به این لحظه به اظهارات «مجتبی شریفی» هیچ واکنشی نشان نداده است.

در پایان لازم به ذکر است؛ این رسانه ضد ایرانی در حالی این خبر را منتشر کرده که تمام ادعاهایش در مورد فوتبال بانوان است و نه فوتسال! و علاوه بر این همانطور که دیده می شود، حتی عکس منتشر شده در این گزارش العربیه هم مربوط به تیم ملی فوتبال بانوان ایران است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها