داعش نسخه دوم بازی رایانه ای کودکان رامیسازد

داعش نسخه دوم بازی رایانه ای کودکان رامیسازد
يکشنبه 12 مهر 1394 - 15:57

العالم - گروه تروریستی داعش با هدف شستشوی مغزی کودکان و نوجوانان و تاثیرگذاری بیشتر بر آنها در حال ساخت نسخه دوم بازی موسوم به «صلیل الصوارم» (چکاچک شمشیرها) است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش درصدد است تا نسخه دوم بازی «صوارم» را تولید کند.
این گروه تروریستی نسخه اول بازی موسوم به «صوارم» را که مخصوص کودکان و نوجوانان است، پارسال ساخت و نسخه دوم این بازی نیز مخصوص نوجوانان 12 تا 19 ساله است. این بازی که مراحل مختلفی دارد با جنگ و درگیری و نیز انفجار آغاز و به آزادسازی برخی مناطق منجر می شود.
دکتر هانی الغامدی کارشناس امور خانواده و جامعه شناس در این خصوص به الوطن گفت: بازی رایانه ای وسیله و ابزاری برای هدایت و قالب سازی افکار کودکان و نوجوانان است تا به وسیله سناریوها و صحنه های رایانه ای ذهن کودکان را برای تاثیرپذیری آماده کنند که این بسیار خطرناک است.
گروه تروریستی داعش بازی «صلیل الصوارم» /چکاچک شمشیرها/ را پارسال بر روی سایت ویدیوئی یوتیوب بارگذاری و منتشر کرد که پس از آن 40 هزار بار دانلود شد و اکنون نیز این گروه تروریستی اعلام کرده است قصد دارد نسخه دوم این بازی را در همان چارچوب و برنامه ها برای کودکان و نوجوانان بیشتر بسازد.
این بازی تا حدود زیادی به بازی رایانه ای مشهور "GTA" شباهت دارد به گونه ای که برای کاربرانش مأموریت هایی از قبیل انفجار، کمین و تیراندازی و حمله را تعریف می کند. قهرمان های این بازی عناصر داعش هستند و دشمن هم نیروهای عراقی و آمریکایی می باشند. عناصر موجود در بازی اقدام به بمب گذاری، تک تیراندازی، درگیری، سرقت خودروها، خنثی سازی بمب و مین، سربریدن، منفجر کردن منازل و مساجد می کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها