ویدیو؛ داعش زنان دیرالزور را شلاق می‌زند

يکشنبه 26 مهر 1394 - 10:57

یک سایت اینترنتی مخالف داعش، فیلم مربوط به شلاق زدن 4 زن سوری در دیرالزور به دست اعضای این گروه تروریستی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در این ویدیو صحنه های تازیانه زدن زنانی از روستای کشکیه در حومه دیرالزور به اتهام "تجاوز به املاک خصوصی داعش" به تصویر کشیده شده است.

در این فیلم، مردم روستا برای تماشای شلاق خوردن 4 زن از بستگان خود جمع شده اند. ابتدا یکی از عناصر داعش، حکم صادرشده از سوی "قاضی ابومسلم الجزراوی" درباره محکومیت هر کدام از این زنان به 30 ضربه شلاق و پرداخت 5000 لیره سوری و گردانده شدن در خیابانها را قرائت می کند.

در این حکم آمده است: در صورت تکرار این عمل، کیفری سخت تر در انتظار خاطیان خواهد بود؛ تا کسی به خود جرأت تعرض به املاک داعش را ندهد.

در صفحه منتشر کننده این ویدیو تاکید شده که اتهامات داعش ساختگی است و این 4 زن در حال رفتن به منزل یکی از بستگانشان بوده اند که توسط عناصر داعش بازداشت شده اند.

قاضی داعش همچنین تاکید کرده است که دست این زنان قطع نمی شود، چون کار آنها به حد نصاب سرقتی که موجب قطع دست باشد، نمی رسد.

در پایان این فیلم، صحنۀ شلاق خوردن دو تن از چهار زن مذکور نشان داده می شود، در حالی که یکی از آنان تابلویی در دست دارد که متن حکم بر روی آن نوشته شده و صدای گریه  زن دیگر هم شنیده می شود.

برای دریافت فیلم، پس از راست کلیک روی آیکن دانلود، گزینه SAVE LINK AS را انتخاب کنید .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها